پرسپولیس نیوز :رئیس کمیته انضباطی گفت: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاه‌ها از حضور بازیکنان در تیم ملی ممانعت کرده اند، باید جوابگو باشند.

اسماعیل حسن‌زاده گفت:همان‌طور که دو هفته پیش اعلام کردم بازیکنانی که به تیم ملی امید دعوت شده و متاسفانه از حضور در این تیم استنکاف کرده و در اردو حضور ندارند، یعنی عملا تیم ملی امید را تحریم کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاه‌ها از حضور بازیکنان در تیم ملی ممانعت کرده‌اند،باید جوابگو باشند. رسیدگی به این پرونده منوط به شکایت فدراسیون،کمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی بوده و ما منتظریم اگر شکایتی مطرح شود به زودی رسیدگی کنیم و اگر لازم باشد با دستور موقت از فعالیت بازیکنانی که تیم ملی امید را تحریم کرده اند جلوگیری کرده و آنها را تعلیق خواهیم کرد.یعنی اگر شکایت واصل شد با دستور موقت جلوی فعالیت بازیکن را می گیریم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک در روز رسیدگی به پرونده، صحبت‌های بازیکن یا باشگاه مربوطه را به دقت شنیده و تصمیم می‌گیریم. تاکید می‌کنم برای برخورد با بازیکنانی که تیم ملی را تحریم کرده‌اند منتظر شکایت مسئولین هستیم و امیدوارم باشگاه‌ها و بازیکنان حضور در تیم ملی را یک افتخار تلقی کرده و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)