پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:طارمی با ماندنش در پرسپولیس همه ما را شاد کرد و هواداران هم از این موضوع واقعا خوشحال شدند. 

مرتضی فنونی‌زاده ، در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت تهران در بازی سوپرجام اظهار داشت: تیم نفت تهران با زحمات دایی، کارد فنی و بازیکنان خوبی که داشت توانست قهرمان جام حذفی شود و به سوپرجام راه پیدا کند و همینطور سهمیه آسیایی هم کسب کند. خیلی مشتاقم ببینم با آمدن علی کریمی به نفت تهران و قبول کردن سرمربیگری این تیم، بعد از ۲۰ سال دست‌آورد در دنیای فوتبال، در این پست چه عملکردی خواهد داشت. اعتقاد دارم اسم کریمی می‌تواند ۱۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه بیاورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم با جذب چند بازیکن تاثیرگذار و تمرینات سنگینی که داشته می‌تواند قهرمان سوپرجام باشد و البته ناگفته نماند که کار دشواری مقابل نفت تهران خواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به مشکل گوارشی منشا و دوری ۲۰ روزه او از میادین، در خصوص تاثیر غیبتش تاکید کرد: منشا بازیکن خیلی خوبی است که با دیگر بازیکنان پرسپولیس تمرین کرده و آمادگی کامل دارد ولی متاسفانه با این مشکلی که برایش به وجود آمده نمی‌تواند در سوپرجام بازی کند ولی امیدوارم به بازی‌های آسیایی برسد.

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که طارمی می‌تواند جای منشا را پر کند، گفت: طارمی با ماندنش در پرسپولیس همه ما را شاد کرد و هواداران هم از این موضوع واقعا خوشحال شدند و به نظر من منشا ۳۰ درصد در خط حمله تاثیرگذار است که طارمی می‌تواند با عملکرد خوبی که دارد جای او را پر کند. یک موضوعی وجود دارد که باید به آن اشاره کنم، طارمی وقتی در تیم ملی فیکس شد کمی جنبه‌اش پایین آمد؛ ما زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردیم مطیع کادر فنی بودیم و تصمیم هواداران هم در تصمیم ما تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: امیدوارم طارمی امسال هم بتواند برای بار سوم آقای گل شود و رکورد خوبی را در فوتبال ایران کسب کند ولی تجربه نشان داده پرسپولیس هر زمانی که ۲ مهاجم قدرتمند داشته، آقای گلی لیگ به هیچ‌کدام از این مهاجم‌ها نرسیده و برای مثال هم زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم دایی و پیوس هم در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کردند ولی نتوانستد آقای گل لیگ شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ترانسفر شدن طارمی تصریح کرد: ما همگی دوست داریم طارمی ترانسفر شود ولی به قول برانکو اگر هم می‌خواهد برود به یک تیم خوب اروپایی منتقل شود که خداروشکر امسال هم در پرسپولیس ماند.

فنونی‌زاده در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تنها مهره‌ای که از ما جدا شد سروش رفیعی بود ولی ما خلیل‌زاده و منشا هم داریم. پرسپولیس با ترکیبی که دارد می‌تواند الاهلی را هم شکست دهد و امیدوارم امسال بتوانیم پرسپولیس را در باشگا‌ه‌های جهان ببینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)