پرسپولیس نیوز :رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار فراهم کردن شرایط برگزاری دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در آلمان شد.

در نامه عبدالرضا عزیزی خطاب به حسن روحانی آمده است:

«جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، با عرض سلام و ادب احتراما، باستحضار عالی می رساند علیرغم اخذ مجوزهای لازم و هماهنگی های انجام شده با وزارت ورزش، وزارت خارجه، نهادهای امنیتی و تمامی مبادی ذیربط در خصوص برگزاری مسابقه تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس در کشور آلمان در تاریخ ۳۱ تیرماه۹۶ (شنبه) که می بایست ۵ شنبه ۹۶/۴/۲۹ (فردا) تیم ها به سمت آلمان پرواز نمایند، متاسفانه با جوسازی های صورت گرفته در دو روز گذشته، مدیران دو باشگاه را به شدت ترسانده و مردد نموده اند، بطوری که پرسپولیس بازی سوپرجام لیگ کشور را بهانه لغو مسابقه قرارداده است، در صورتی که تمام هماهنگی ها انجام شده بود.

لغو این مسابقه تبعات بسیار زیادی در سطح بین المللی داشته و جرایم سنگینی توسط فیفا به دنبال خواهد داشت و با توجه به بلیت فروشی های انجام شده برای وجهه جمهوری اسلامی ایران مناسب نمی باشد و درآمد بالایی را از دو باشگاه از بین می برد.

لذا خواهشمند است در صورت امکان دستور ویژه صادر فرمایید حمایت های لازم برای برگزاری این مسابقه صورت پذیرد. ضمنا تمام آمادگی های لازم برای برگزاری مسابقه فراهم می باشد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)