پرسپولیس نیوز :رئیس سازمان لیگ گفت: خودمان هم احتمال نمی‌دادیم سوپرجام برگزار شود و با وجود تبلیغات منفی که در این باره صورت گرفت این مسابقه برگزار شد. حیدر بهاروند بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران درجمع خبرنگاران اظهار داشت:‌در ابتدا جا داردبه شما و تماشاگران تبریک بگویم که آمدید و باعث هیجان‌انگیز شدن این بازی شدید.

وی افزود: با هر ترتییی که بود ما این مسابقه را برگزار کردیم و خودمان هم احتمال نمی‌دادیم این مسابقه برگزار شود متأسفانه در فضای مجازی تبلیغات منفی زیاد شد که نفت تهران به بازی نمی‌آید ولی دیدید که آنها آمدند و جوانمردانه بازی کردند و ما هم از خوشحالی تماشاگران خوشحال هستیم.

خبرنگاری گفت:‌خیلی‌ها می‌گفتند سوپرجام برگزار می‌شود که بهاروند پاسخ داد شما باید اخبار درست را از سازمان لیگ بگیرید از ابتدا هم گفته بودم که بازی برگزار می‌شود و دیدید که شد.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چرا این مسابقه سکوی قهرمانی ندارد،‌گفت: من در سنوات گذشته شنیده بودم که این مسابقه باید سکو داشته باشد خودم هم دوست داشتم تیم قهرمان روی سکو برود ولی شنیده‌ام در اروپا هم سوپرجام به این شکل بدون سکو برگزار می‌شود.

بهاروند در خصوص راهکار سازمان لیگ برای تیم‌های بدهکار گفت:‌ کدام تیم بدهکار نیست همه تیم‌ها به جز یکی دو تیم بدهکار هستند با برنامه‌ریزی فدراسیون قرار است که طی یکی دو سال آینده برخوردهای انضباطی با تیم‌ها صورت بگیرد و آنها هم کلاً با طلبکاران تسویه کنند. اگر دبیرکل به ما دستور بدهد مطمئن باشید قراردادها را ثبت نمی‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: ورزشگاه امام رضا از نظر ما هیچ مشکلی ندارد و تأیید شده است. تا حدودی هم موافقت کردند دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان در این ورزشگاه بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)