پرسپولیس نیوز :بحث انتقال بازیکن پیشین پرسپولیس به تیم ملوان بندرانزلی منتفی شد.

امید عالیشاه و احمد نوراللهی که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوستند، بعد از مشکلات به وجود آمده و محرومیت تیم تبریزی از نقل‌و‌انتقالات، مجبور شدند نیم‌فصل دوم را به طور کامل از مسابقات دور باشند. اکنون با توجه به اینکه محرومیت تیم تراکتورسازی همچنان پابرجاست، نوراللهی با کسری خدمتی که دارد در آستانه بازگشت به تیم پرسپولیس است، اما عالیشاه برای گذراندن دوران سربازی خود باید به یکی از دو تیم فجرسپاسی یا ملوان بندرانزلی انتقال یابد.

با توجه به اینکه عالیشاه سرباز سپاه عاشوراست، ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ ۹۶/۴/۲۴ در نامه‌ای به تربیت بدنی سپاه عاشورا درخواست می‌کند تا امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای گذراندن مابقی دوران خدمت خود به عنوان مأمور به تیم ملوان بندرانزلی منتقل شوند. تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در تاریخ ۹۶/۴/۲۷ در جواب نامه‌ ارسالی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌کند که این دو بازیکن مورد نیاز تیم‌های فجرسپاسی و تراکتورسازی تبریز هستند و با توجه به نیاز این دو باشگاه به این بازیکنان، انتقال آنها به تیم ملوان بندرانزلی امکان‌پذیر نیست.

به این ترتیب و با توجه به محرومیت تیم تراکتورسازی تبریز از نقل‌و‌انتقالات و اینکه عالیشاه نمی‌تواند برای تیم تبریزی به میدان برود،‌ فجرسپاسی تنها گزینه این بازیکن برای فصل آینده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)