هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان درگیری‌اش با بازیکنان پرسپولیس را امری عادی در دنیای فوتبال قلمداد کرد.


احمد عبدالله‌زاده در خصوص قرعه سخت فولاد خوزستان در شروع لیگ هفدهم و شکست این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی ما سخت بود. هم در بدنسازی بودیم و هم تیمی هستیم که تازه جمع شده‌ایم. پرسپولیس تیم فصل قبل خود را حفظ کرده و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به نظرم در این بازی پرسپولیس خوب ظاهر شد، هرچند گل اول آنها در موقعیت آفساید بود و گل دوم را هم خودمان بچگانه خوردیم.

وی در مورد درگیری‌اش با مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده در طول بازی و اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که منجر به درگیری شد، یادآور شد: درگیری در فوتبال پیش می‌آید. در هر دو صحنه هم برای تصاحب توپ درگیری پیش آمد. مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده هم مثل برادر من هستند و مسئله خاصی نبود. در زمین یک بحث‌هایی شد، اما مشکلی نبود. متأسفانه بعد از بازی هم دیدم هواداران پرسپولیس در اینستاگرام هر فحشی بلدند به من می‌دهند. درگیری ما در فوتبال عادی است و بازی شطرنج که نیست درگیری نداشته باشد. نمی‌دانم چرا باید به خاطر درگیری‌های فوتبالی به ما و خانواده ما فحاشی کنند.

عبدالله‌زاده درباره اینکه به نظرش تیم فولاد با شرایط و بازیکنانی که دارد چه شرایطی در ادامه فصل خواهد داشت، گفت: ما برای بازی اول مقابل پرسپولیس مصدوم زیاد داشتیم و دست مربی‌مان واقعاً بسته بود. خیلی از بازیکنان ما هم که جوان بودند، برای اولین بار بود که ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌دیدند. برای بهتر شدن نیز باید تلاش کنیم و مطمئناً شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)