پرسپولیس نیوز :کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: در تیم پرسپولیس امکان ندارد کسی به بازیکنی پاس ندهد و بهتر است منتقدان بدانند بازیکن در زمین بهترین تصمیم را می‌گیرد.

سیدجلال حسینی  در خصوص مصاحبه‌ای که از او امروز در فضای مجازی پخش شده، گفت: برای آن دسته از افرادی که چنین مصاحبه‌های خیالی را می‌نویسند متأسفم. درباره وضعیتم باید بگویم که بهتر است در این خصوص پزشکان تیم توضیح دهند که شرایطم چگونه است،‌اما خودم می‌گویم که درد خیلی شدیدی در پایم دارم و متأسفانه مشکلم هنوز حل نشده است. درد پایم مرا اذیت می‌کند و اینکه از قول من عنوان شده وضعیت خوبی دارم، صحت ندارد.

حسینی در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس که از سه بازی اخیر ۹ امتیاز کسب کرده و صدرنشین قاطع لیگ برتر است،‌ اظهار داشت: ما در سه بازی سخت ۹ امتیاز گرفتیم و این به این دلیل است که بازیکنان خیلی سخت تلاش می‌کنند اما متأسفانه برخی مسائل به گوشم رسیده است که اصلاً درست نیست. عنوان شده که ما از حالا قهرمان لیگ برتر هستیم و این موضوع خیلی حرف نادرستی است. ما فشار تمرینات و بدنسازی زیادی را تحمل می‌کنیم و بعد از بازی‌ها فشار تمرینات بیشتر هم می‌شود. از طرف دیگر ۱۰ روز بعد بازی سختی مقابل الاهلی عربستان خواهیم داشت که آنها سرمایه‌گذاری بسیار زیادی را برای این بازی انجام دادند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای جذب کردند به نظر من این حرف‌ها اصلاً درست نیست که از حالا بخواهند القاء کنند که پرسپولیس قهرمان است به بچه‌های تیم هم گفته‌ام که به این مسائل فکر نکنند چرا که ما ۳۰ بازی در لیگ و بازی‌های متعددی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم و این طور نیست که خیلی راحت بتوانیم همه را شکست دهیم. این حرف‌ها را مطرح می‌کنند تا ذهن بچه‌های ما را منحرف کنند ما با حریفان قدرتمندی بازی داریم، اما این صحبت‌ها می‌خواهد پرسپولیس را از مسیر اصلی خارج کند هر چند که خوشبختانه با بچه‌های تیم به درک بالایی رسیده‌اند و می‌دانند که بازی به بازی جلو برویم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد عکسی که از شهید حججی در صفحه شخصی خود منتشر کرده و با استقبال زیادی هم روبه‌رو شده است، تصریح کرد: ببینید بحث شهدا با همه چیز فرق دارد مطمئناً برای مردم و خود من مهم نیست که این شهید متعلق به کدام شهر باشد، همه ما در برابر شهدا هیچ چیزی برای ارائه نداریم. واقعاً ما مقابل شهدا و خانواده‌هایشان چه حرفی داریم بزنیم؟ من خودم واقعاً مسائل زیادی از کرامات شهدا و خانواده‌هایشان دیدم و حضور آنها نشانه بزرگی و قدرت خدا روی زمین است که چنین انسان‌های خالص و مخلصی وجود دارند که جان خودشان را برای مردم کشور بدون هیچ منتی می‌دهند اما اجازه نمی‌دهند که آسیبی به این کشور برسد. وقتی یک جوان مثل شهید حججی اینگونه شهید می‌شود، ما چه می‌توانیم بگوییم. امیدوارم خداوند به خانواده شهدا صبر بدهد و ما هم بتوانیم رهروان خوبی برای آنها باشیم.

حسینی درباره شایعاتی که شنیده می‌شود مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس به منشا پاس نمی‌دهند،‌تصریح کرد: اصلاً این حرف‌ها درست نیست که برخی چشم خود را می‌بندند و اینگونه صحبت می‌کنند، مطمئناً بازیکن در زمین تصمیم می‌گیرد که چه کاری انجام بدهد و چه پاسی بدهد، اما برخی پای تلویزیون می‌نشینند و می‌گویند پاس بده! این طور نیست که بازیکنی عمداً به کسی پاس ندهد مطمئناً در تیم ما همه زحمت می‌کشند اما در زمین شرایط سخت است. متأسفانه حرف‌های بی‌خود در این باره زیاد شنیده می‌شود اما بازیکن تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و هیچ بازیکنی عمداً‌ به کسی پاس نمی‌دهد. شاید بازیکن در آن شرایط نمی‌توانسته پاس بدهد اما این خوب نیست که بخواهیم این صحبت‌ها را انجام بدهیم چون در پرسپولیس چنین موضوعی امکان ندارد.

مدافع سابق تیم نفت درباره اینکه شنیده می‌شود شاید در بحث مالکیت این باشگاه تغییراتی صورت بگیرد، افزود: هر کسی درباره باشگاه نفت صحبت می‌کند، دروغ می‌گوید، دروغ گفتن راحت است و هیچ کسی هم نیست که جلوی آنها را بگیرد، شما ببینید که تیم نفت در این یکی دور روز اعتصاب کرده همانطور که سال گذشته بازیکنان اعتصاب کردند، همانگونه که دو سال قبل هم بازیکنان اعتصاب کردند، اما چه اتفاقی افتاد؟ هیچی! باشگاه نفت آبروی فوتبال ایران را برده و متأسفم که می‌گویم اما کسی جرأت ندارد با این باشگاه برخورد کند. آنها خیلی راحت با این همه مشکل باز هم بازی‌هایشان را انجام می‌دهند و در این بین کسی هم جلودار آنها نیست، متأسفم که این شرایط وجود دارد اما چیزی که ما می‌بینیم این است که کسی توان مقابله با این باشگاه را ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)