پرسپولیس نیوز :الاهلی در ۴ بازی این فصل خود سه بار شکست خورده و ۹ گل دریافت کرده است.

تنها ۱۰ روز تا بازی تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان باقی مانده است. دیداری حساس که در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به انجام می رسد.

در حالی که پرسپولیس این روزها در اوج آمادگی قرار دارد و تیم برانکو پنجشنبه شب با شکست ۳-۰ نفت تهران ۹ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت تیم الاهلی دیشب در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در خانه الاتفاق با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا لیگ را با شکست آغاز کند.

اگر بخواهیم دقیق تر به روند کاری این تیم عربستانی بپردازیم باید بگوییم که آنها اصلا در شرایط خوبی قرار ندارند. سرگی ربروف سرمربی جدید این تیم هنوز نتوانسته تفکرات خود را پیاده کند. آنها با احتساب ۳ بازی دوستانه پیش فصل در ۴ مسابقه تنها یک برد داشته اند.

شکست ۴-۱ در برابر اودینزه ایتالیا، پیروزی ۳-۰ در برابر آلانیا اسپور و باخت ۴-۰ مقابل قونیه اسپور نتایجی بوده که این تیم بدست آورده است. همانطور که نگاه می کنید این تیم در ۴ بازی خود ۹ گل دریافت کرده و ۵ گل به ثمر رسانده است. شنیده ها حاکی از این است که مدیران باشگاه حسابی نگران‌اینده تیم هستند و آینده مربی اوکراینی به بازی رفت مقابل پرسپولیس بستگی دارد.

ربروف دو بازیکن خارجی خود یعنی اوبوآبونای نیجریه ای در خط دفاع و لئوناردوی برزیلی در خط حمله را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. آنها در بازی برابر الاتفاق با سیستم ۱-۲-۳-۴ به میدان رفتند. میانگین سنی این تیم در بازی دیشب ۲۶/۷ سال بود. فتفاتسیدیس و کلاود امیر از یونان و برزیلی در پست هافبک برای این تیم به میدان رفتند. تک گل بازی را را هم عمر السوماه سوریه ای به ثمر رساند. این بازیکن نمایش فوق العاده ای در بازی دیشب داشت و تیمش را پیش انداخت اما در ده دقیقه آنها بازی پیش افتاده را با شکست تعویض کردند.

تمرینات تیم الاهلی امروز تعطیل است و یکشنبه شب ادامه تمرینات برای دیدار ۵ روز بعد با الفتح آغاز خواهد شد. بعد از بازی روز هفدهم آگست این تیم دیگر به مدت یک ماه در لیگ به میدان نمی رود.

در آخر باید گفت سیستم بازی الاهلی و حال و روز آنها نشان می دهد کیس مناسبی برای برانکو و شاگردانش هستند و دفاع ضعیف آنها در برابر خط حمله نابود گر پرسپولیس عاجز خواهد بود. نباید فراموش کرد که عمر السوماه خطرناک ترین مهره تیم الاهلی است و مدافعین تیم سرخپوش ایرانی باید به صورت ویژه او را کنترل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)