پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا بدون دلیل درباره پاس ندادن بازیکنان به منشا صحبت می‌کنید؟ او هم به سایر بازیکنان پاس نداده است.

برانکو در حاشیه تمرین پرسپولیس مبنی بر اینکه پرسپولیس بازنده شود یا پیروز حاشیه دارد و گفته می شود که بازیکنان به منشا پاس نمی‌دهند، گفت: به من توضیح بدهید منشا چندبار به بازیکنان دیگر پاس نداده یا اینکه بازیکنان به منشا پاس نداده‌اند. من آمارش را دارم. چرا بدون دلیل صحبت می‌کنید.

وی تصریح کرد: چند بار دیگر بازیکنان به منشا پاس نداده‌اند؟ در دقیقه ۹۲ منشا به فرشاد و مسلمان پاس نداد و شوت زد. در یک موقعیت دیگر مسلمان بین فرشاد و منشا، ترجیح داد به فرشاد پاس بدهد و مشکلی وجود ندارد. من دو بار فیلم بازی را دیدم. یکبار محسن مسلمان می‌توانست بین فرشاد و منشا یکی را انتخاب کند و فرشاد را انتخاب کرد. عصبانیت منشا برای سومین تست دوپینگ متوالی بود زیرا معمول نیست که یک بازیکن مدام برای تست دوپینگ انتخاب شود. دلیلی برای اینکه مدام از منشا تست دوپینگ گرفته شود وجود ندارد و سه تست دوپینگ از یک بازیکن زیاد و بیش از حد است.

برانکو در مورد اینکه ممکن است برخی از بازیکنان اصلی تیم در هفته چهارم لیگ برتر برای بازی با الاهلی استراحت داده شود گفت: خیر همیشه اولین بازی روبرو مهم‌ترین بازی است و بعد از آن بازیکنانم شش روز برای ریکاوری زمان دارند بنابراین لزومی برای این کار وجود ندارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شما گفته‌اید موهایتان در ایران سفید شده و سکه شانس شما در ایران چیست و شما عصبانی شده‌‌اید، (یک سوال بی ربط!) گفت: من چنین حرفی نزده‌ام! این نظر شماست و نظر من نیست. من فقط بخاطر اینکه چمن به موقع کوتاه نشده عصبی شده‌ام. حرف خودتان را در دهان من نگذارید! من گفتم ممکن است موهایم در ایران روشن شده باشد. این حرف بخشی از حقیقت است و بخشی از آن جوک است. حقیقت این است که سنم بالا می‌رود و موهایم روشن می‌شود.

برانکو در مورد تقابل با تیم میثاقیان و بازی دفاعی سیاه جامگان گفت: همه تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند و این موضوع شامل حال تراکتورسازی و نفت هم می‌شد. توجه کرده باشید وقتی ما ۲ بر صفر هم پیش افتادیم آنها بسته بازی کردند. سخت است اما با تمرین کردن و آماده کردن خودمان می‌خواهیم به چنین مشکلاتی غلبه کنیم. این برای حریفان ما تبدیل به قاعده شده اما اگر حریفان بسته بازی کنند باز هم خوب بازی می‌کنیم مقابل نفت ۳ گل زدیم و ۲ گل به تراکتورسازی زدیم. سخت‌ترین جدول را در مقایسه با تیم‌های دیگر داشتیم. بازی با تراکتورسازی و رقابت دیرینه ما با تراکتورسازی برای همه آشکار است. مقابل قهرمان جام حذفی هم در تختی بازی کردیم که کار سختی بود. مقابل فولاد در آزادی بازی کردیم تیمی که گربه سیاه ما در ادوار لیگ بوده است.

وی در مورد اینکه مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل کدام تیم‌ها هستند، عنوان کرد: اکنون آغاز لیگ است و نتایج خیلی معنا دار برای تیم‌ها نیست. ۲۷ هفته دیگر باقی است. یقین دارم استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی و سپاهان و پارس جنوبی بهتر خواهند شد. یکی از تیم‌های غافلگیرکننده تیم پارس بوده و سایپا را هم فراموش نکنید مربی و تیم خوبی دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)