پرسپولیس نیوز :یک شرکت بزرگ تولید کننده مواد شوینده داخلی، اخیرا پیشنهادی اغواکننده برای تغذیه مالی پرسپولیس ارائه کرده که در این پیشنهاد حمایت همه جانبه‌ی از این باشگاه مطرح شده است.

تحقق فوتبال حرفه‌ای در ایران، در گروه درآمدزایی باشگاه‌ها از بخش‌های مختلفی مانند حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، البسه و اسپانسرهای مالی یک باشگاه است که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این موارد به صورت کامل در فوتبال ایران تحقق نیافته است. به همین دلیل مشکلات تیم‌های ایرانی در چند سال اخیر زیاد شده که شاید مهمترین آن نیز بدهی‌های سنگین مالی این باشگاه‌ها باشد. موضوعی که با جدی شدن موضع‌گیری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی ممکن است به قیمت از دست دادن فعالیت این باشگاه‌ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا منجر شود.

پرسپولیس یکی از این باشگاه‌هاست که علیرغم طرفداران زیاد و وجود حامی مالی ثابت و انحصاری در سه سال اخیر هنوز نتوانسته مشکلات مالی‌اش را حل کند.

جمیع این مشکلات باعث شده، پرسپولیسی‌ها به دنبال راهکاری برای حل این مشکل بزرگ باشند. این تیم به واسطه موهبت بزرگ داشتن هوادرانش، سوژه بسیار خوبی برای شرکت‌های بزرگ است. اکنون شنیده شده که یک شرکت بزرگ تولید کننده مواد شوینده، خواستار همکاری بلند مدت با پرسپولیس است و این پیشنهاد را به مسوولان وزارت ورزش نیز ارائه کرده است.

این شرکت در پیشنهاد خود، قول تامین تمام منابع مالی پرسپولیس در طول فصل را داده و خواستار عقد قرارداد ۱۵ساله با این باشگاه است که در آینده هر دو طرف بیشترین استفاده را از این قرارداد خواهند داشت.

پیشنهاد “هوم‌کر” ظاهرا مورد موافقت ضمنی وزارت ورزش هم قرار گرفته و در صورتی که این قرارداد نهایی شود، نماینده این شرکت به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در خواهد آمد و حمایت مالی نیز آغاز خواهد شد. در صورتی که قرارداد میان دو طرف حاصل شود، پرسپولیسی ها می‌توانند با درآمدزایی از بخش‌های دیگر، فکری هم به حال بدهی‌های خود بکنند.

این شرکت تولید کننده مواد شوینده، هم‌چنین درباره حمایت از تیم ملی فوتبال در راه جام‌جهانی نیز اعلام آمادگی کرده و به احتمال زیاد یکی از اسپانسرهای تیم ملی در روسیه ۲۰۱۸ خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)