پرسپولیس نیوز :نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

دو تیم پرسپولیس و سیاه‌جامگان مشهد در نخستین دیدار هفته اول رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود تیم میزبان خاتمه یافت. فرشاد احمدزاده در دقیقه شش این دیدار برای سرخپوشان گلزنی کرد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب سیاه‌جامگان:محمد ناصری، رضا شربتی، محسن آقایی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمدمهدی عسگری، روح‌الله سیف‌الهی، حسین بادامکی، پیام ملکیان و وحید عسگری.

دقیقه ۴: حسین بادامکی در میان تعلل مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه صاحب موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند شد که ضربه نهایی او را دروازه‌بان سرخپوشان مهار کرد.

دقیقه ۶: ارسال وحید امیری روی دروازه سیاه‌جامگان برای مهدی طارمی با اشتباه ناصری در خروج از دروازه همراه شد تا توپ رها شده در محوطه جریمه را فرشاد احمدزاده تبدیل به گل کند.

دقیقه ۸: مهدی عسگری به دلیل خطای شدیدی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۲: ارسال زمینی وحید امیری با ضربه بغل پای طارمی وارد دروازه شد، اما داور مسابقه ثبت این گل را در موقعیت آفساید تشخیص داد.

دقیقه ۱۵: سیدجلال حسینی شوت از راه دوری به سمت دروازه سیاه‌جامگان روانه کرد که توپ او با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: وحید امیری یک بار دیگر از سمت چپ نقشه قبلی و ارسال روی دروازه را تکرار کرد که این بار علی علیپور موفق به گلزنی شد که به ثمر نشستن این گل هم در موقعیت آفساید بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)