پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه به اسپانسر این باشگاه موافقت خود را برای برگزاری بازی با پرسپولیس در بیله‌فلد آلمان اعلام کردند.
 قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر و درست در زمانی که تیم‌های لیگ برتر در اردوی‌های مختلف مشغول آماده سازی بودند پیشنهاد برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس در آلمان برای تاریخ ۲۵ تیر ماه به دو باشگاه صورت گرفت اما در نهایت این مسابقه در تاریخ مقرر برگزار نشد.

حالا با گذشت ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر سیدرضا افتخاری در نامه‌ای رسمی به اسپانسر این باشگاه آمادگی این تیم را برای بازی با پرسپولیس در شهر بیله‌فلد آلمان اعلام کرده است. در نامه باشگاه استقلال آمده است:باشگاه استقلال آمادگی دارد در صورتی که آن شرکت مجوزهای لازم را اخذ کند در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۶ در شهر بیله‌فلد آلمان مسابقه دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کند.

این درخواست باشگاه استقلال راهکاری است تا آنها بتوانند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند زیرا این باشگاه تا امروز مبلغی از قرارداد جدید بازیکنان را به آنها پرداخت نکرده است. از سوی دیگر بعد از برگزاری مسابقات این هفته مسابقات لیگ حدود ۲۵ روز تعطیل خواهد بود و مسئولان باشگاه استقلال به همین علت به دنبال برگزاری این دیدار دوستانه هستند.

این درحالی است که تیم ملی فوتبال ایران نهم با کره جنوبی و چهاردهم با تیم ملی سوریه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بازی دارد و با توجه به تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس، شاید سرخپوشان با این درخواست موافق نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)