پرسپولیس نیوز : با پیگیری‌های انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس، میزبانی از الاهلی عربستان در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط  گفت: وقتی قرار شد بازی ما در مسقط انجام شود، درخواست ما برگزاری مسابقه در ورزشگاه سلطان قابوس بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛ این بازی در ورزشگاه السیب انجام می‌شود. بر همین اساس، پیگیری‌های باشگاه ادامه پیدا کرد. ترجیح ما با توجه به آشنایی بچه‌ها به شرایط این ورزشگاه، برگزاری بازی در همین زمین بود.

پندار خمارلو خاطرنشان کرد: برای این منظور ابتدا رایزنی‌ها را با وزارت ورزش عمان انجام دادیم و نامه موافقت آنها برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه سلطان قابوس را همراه با درخواست باشگاه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم که در پی آن، روز پنجشنبه موافقت AFC برای برگزاری این دیدا ر در ورزشگاه اصلی عمان دریافت شد.

گفتنی است؛ دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)