پرسپولیس نیوز :مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی انتخاب مجدد و شایسته وزیر ورزش و جوانان را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت.

در پیام علی اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مسعود سلطانی‌فر

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از انتخاب شایسته و مجدد حضرتعالی برای هدایت ورزش کشور و امور جوانان، این رویداد خوش یمن را خدمت جنابعالی تبریک می‌گوییم. در این میان، با سپاس از حسن تدبیر و سلیقه رئیس جمهوری محبوب و محترم کشورمان و حسن انتخاب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، باید تبریک اصلی بابت این گزینش سنجیده و کارشناسی را به جامعه ورزش ایران گفت.

بی‌تردید این انتخاب دوراندیشانه مهر تائید دیگری بر توانمندی‌ها و تاثیر مثبت حضور حضرتعالی در عرصه ورزش بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن نیز به جهت ادامه آرامش و ثباتی که با وجود مشکلات و دشواری‌های بسیار، عامل توسعه، پیشرفت و قهرمانی این تیم بوده است، از آن بهره‌مند بوده‌اند تا اکنون مانند دیگر قشرهای جامعه ورزش با امیدهای بیشتری در مسیر آینده‌گان برداریم.

این باشگاه ضمن آرزوی توفیق روز افزون وزارت ورزش و جوانان در انجام رسالت خطیری که بر عهده دارد بار دیگر نهایت آمادگی خود را برای پیشبرد برنامه‌های این وزارتخانه و انجام وظایف و مسولیت‌های محوله طبق سیاست‌های تبیین شده و با بهره‌گیری از نظرات جنابعالی و آن مجموعه محترم اعلام می‌دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)