پرسپولیس نیوز :رئیس هیأت فوتبال استان تهران گفت: آنچه از متن قانون برداشت می‌شود این است که تسهیلات و معافیت‌هایی برای جامعه ورزشی و درآمدهای ورزشی لحاظ شده است.

حبیب‌الله شیرازی در مورد مسدود شدن حساب‌های سازمان لیگ به دلیل بدهی مالیاتی گفت: مالیات جزو حقوق دولت‌ها است و بخشی از درآمد کشور هم از طریق مالیات تأمین می‌شود. اما سؤالی که اکنون به ذهن متبادر می‌شود این است که آیا درآمدهای ورزشی هم شامل مالیات می‌شوند یا نه. ظاهراً آنچه در قانون آمده این است که درآمدهای ورزشی مشمول مالیات نیستند و به نظر می‌آید معافیت مالیاتی در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: البته برخی دیگر هم بر سر این موضوع اختلاف‌نظر دارند بنابراین بهتر است که در این زمینه کارشناسی انجام شود و پس از بررسی دقیق و کارشناسانه اظهارنظر و اقدام‌های لازم انجام گیرد. قانون‌گذار برای درآمدهای ورزشی تسهیلات و معافیت‌هایی قائل شده است به این حال به نظر من با تشکیل یک کارگروه بین مسئولان امور مالیاتی کشور و ریاست محترم فدراسیون و رئیس سازمان لیگ می‌توان این اختلاف‌نظر را حل کرد.

شیرازی با اشاره به مسدود شدن حساب‌های سازمان لیگ عنوان کرد: پولی که در این حساب‌ها وجود دارد مربوط به حقوق داوران، نمایندگان مسابقات، ناظرین داوری و هزینه‌های جاری مسابقات است که همه این افراد هم مالیات خود را پرداخت می‌کنند و به نظر با تعامل و تشکیل یک کارگروه این اختلاف‌نظرها را برطرف کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)