کریم انصاری فرد می‌گوید تیمش در گروه سختی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است و باید تلاش‌شان را برای صعود چند برابر کند.

به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس قهرمان فصل گذشته لیگ یونان، در گروه سختی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته و باید با بارسلونا و یوونتوس رقابت کند.

کریم انصاری فرد درباره همگروهی با یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، اظهار کرد: در گروه سختی در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته‌ایم. لیگ قهرمانان تورنمنت سخت و فشرده‌ای است و می‌توان گفت‌ سخت‌ترین رقابت در جهان است و همه بازیکنان این آرزو را دارند تا در این رقابت‌ها به میدان بروند. با تیم‌های خوب و قدرتمندی همگروه شده‌ایم و باید تلاش‌مان را برای انجام بازی‌های خوب برابر این تیم‌ها بیشتر کنیم تا هواداران و تاریخ باشگاه را خوشحال کنیم.

انصاری فرد ادامه‌ داد: زمان زیادی برای آمادگی برای لیگ قهرمانان اروپا نداریم. باید در این مدت کم برنامه‌های مربی را در زمین پیاده کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. باید بتوانیم برابر بهترین تیم‌های اروپا بهترین بازی را انجام داد.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره عملکرد  تیمش در لیگ یونان، گفت‌: ما برای هر تیمی در لیگ احترام قائل هستیم. باید بتوانیم امتیازات را به طور کامل جمع‌آوری کنیم تا عملکرد خوبی در پایان فصل داشته باشیم و به قهرمانی برسیم.

انصاری فرد در پایان صحبت‌های خود، درباره حضورش در ترکیب ثابت در بازی با لاریسا و گلزنی برابر این تیم، ‌اضافه کرد: خوشحالم که در این بازی توانستم گلزنی کنم. در هر تیمی رقابت برای حضور در ترکیب ثابت وجود دارد و مهم این است که رقابت در تیم  المپیاکوس حرفه‌ای و دوستانه است. ما همه بازیکنان حرفه‌ای هستیم و از این رقابت‌ها هم به خوبی استقبال خواهیم کرد و اگر بتوانیم بهتر باشیم و خود را به مربی ثابت کنیم در ترکیب قرار می گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)