پرسپولیس نیوز :کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به دیدار حساس ایران با سوریه در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار ایران با سوریه در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گزارشی را نوشت که به شرح زیر است: سوریه به دنبال پایانی رویایی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیروزی مقابل ایران، صدرنشین گروه A در دیدار فردا(سه شنبه) در ورزشگاه آزادی است.

سوریه اکنون با دو امتیاز کمتر پشت سر کره جنوبی در رده سوم قرار دارد و ازبکستان که هم امتیاز سوریه است در رده چهارم قرار دارد. ازبکستان قرار است در تاشکند مقابل کره صف آرایی کند. در صورت پیروزی سوریه یا ازبکستان هر دو امید دارند تا برای اولین بار به جام جهانی راه پیدا کنند.

اما سوری‌ها کار سختی را پیش رو دارند زیرا رقیبشان در نوع خودش مانندی ندارد زیرا تا این جای کار گلی دریافت نکرده است و و شکست نیز نخورده است و این باعث می شود که ایران با انگیزه بالا در این دیدار به میدان برود و به دنبال حفظ رکوردش است اگرچه ایران صعودش پیش از این قطعی شده است.

ایران در بازی پنجشنبه گذشته مقابل کره جنوبی به یک تساوی و یک امتیاز رسید و اکنون تنها یک بازی برای پایان این رقابت‌ها باقی مانده است و به دنبال گل نخوردن و حفظ رکوردش است. اگرچه در ایران در بازی فردا(سه شنبه) سعید عزت اللهی را به خاطر اینکه در بازی مقابل کره جنوبی اخراج شده را در ترکیب خود ندارد.

پیروزی ۳ بر یک سوریه مقابل قطر باعث شد تا سوریه جایگاه سومی ازبکستان را بگیرد. سوریه با عمر الخریبین و عمر السومه خط حمله خطرناکی دارد ولی با این وجود ایمن الحکیم، سرمربی سوریه مقابل خط دفاعی مستحکم ایران کار سختی پیش رو دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)