پرسپولیس نیوز  :هافبک بازیساز تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است، اما به چیزی جز شکست دادن این تیم فکر نمی‌کنیم.

علیرضا چراغعلیدر مورد عملکرد ضعیف گسترش فولاد در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: به نظر من دلیل اینکه خوب امتیاز نگرفتیم این بود که بوناچیچ دنبال پیدا کردن ترکیب ایده‌آل خودش بود و در این چهار بازی ناهماهنگی‌هایی وجود داشت. الان اما با اضافه شدن بازیکنان جدید، لوکا به ترکیب موردنظرش رسیده است.

وی در واکنش به اینکه برخی گسترش فولاد را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، تأکید کرد: این طبیعی است که برخی بخواهند چنین نظری در خصوص تیم داشته باشند، ولی تازه هفته پنجم است و خیلی از تیم‌های بزرگ هم قبلاً در چنین وضعیتی قرار گرفته‌اند. الان تیم ما با اضافه شدن چند بازیکن شکل خودش را گرفته است و می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز امیدواری از اینکه تیمش مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد، اظهار داشت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی سختی مقابل این تیم داریم. با این حال الان ملی‌پوشان پرسپولیس خسته هستند و این به سود ماست. از طرفی تیم ما با اضافه شدن بازیکنانی مثل نریمان‌جهان، جهانبخش، تیموریان و … شرایط بهتری پیدا کرده است. خط حمله ما هم می‌تواند در این بازی زهردار باشد.

چراغعلی در پایان تصریح کرد: تیم ما جوان‌های خوبی دارد و این جوان‌ها برای بازی با پرسپولیس خیلی انگیزه دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند. برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و فقط برد می‌خواهیم.

دیدار معوقه گسترش فولاد تبریز – پرسپولیس از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)