هافبک – مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از سختی‌هایی که برای همراهی تیم ملی در کره جنوبی تحمل کرده، صحبت کرده است.

سامان قدوس یک هفته پس از بازگشت از ایران به سوئد از اتفاقاتی صحبت کرده که برای او حیرت‌آور بوده است. هافبک – مهاجم جدید تیم ملی فوتبال کشورمان با یک سایت سوئدی در خصوص اولین تجربه حضورش در تیم ملی ایران صحبت کرده است.

پس از اینکه یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد این بازیکن را از لیست مهاجمان خود خارج کرد، او تصمیم گرفت راهی ایران شود که هفته گذشته پس از پشت سر گذاشتن دیدار با کره جنوبی و سوریه مسابقاتش در انتخابی جام جهانی را به پایان برد.

با این حال سفر به کره جنوبی برای قدوس تبدیل به یک اتفاق وحشتناک شد، چراکه او پس از ترانزیت و معطلی طولانی در استانبول برای پرواز بعدی، مجبور شد یک شب تمام بیدار بماند تا پرواز به سئول را از دست ندهد و با یک پرواز طولانی دچار بیماری هم شد.

قدوس در خصوص تجربه سفرش به کره جنوبی پس از یک شب بیدار ماندن در فرودگاه استانبول، گفت: «پس از رسیدن به هواپیما بلافاصله از صندلی برای خودم تختی ساختم و با وجود اینکه بالش و پتو بود، اما درخواست کردم یک پتوی دیگر به من بدهند، چون بسیار سردم بود. وقتی وارد هواپیما شدم بلافاصله خوابیدم و فکر می‌کنم چهار ساعتی در خواب بودم. وقتی بیدار شدم، کاملاً خیس عرق بودم، انگار که دوش گرفته بودم. برای اینکه خودم را مرتب کنم به سرویس بهداشتی رفتم، اما به شدت ضعف کردم و افتادم (بیهوش شدم). وقتی بیدار شدم صورتم رو به دستشویی بود و نمی‌دانم چه مدت زمانی آنجا حضور داشتم».

وی ادامه داد: «وقتی از دستشویی بیرون آمدم، مقابل پرسنل هواپیما بار دیگر ضعف کرده و غش کردم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما پس از خوابی یک ساعته وقتی بیدار شدم یک حوله خنک روی صورتم بود. نمی‌دانم چه مدت زمانی آنجا بودم، اما به یاد دارم وقتی به هوش آمدم از پرسنل پرواز پرسیدم: «چه اتفاقی افتاده است؟». حتی برای آنها هم تعجب‌آور بود که چگونه برای یک بازیکن فوتبال چنین اتفاقی افتاده است».

با وجود این اتفاقات، قدوس به کره جنوبی رسید و حتی در تمرین تیم ملی ایران هم شرکت کرد. خودش در این خصوص گفت: «وقتی به کره جنوبی رسیدم، واقعاً حال خوبی نداشتم، اما پس از خواب و استراحت در هتل، توانستم دوباره حال خوبی پیدا کنم و در تمرین دوم تیم هم شرکت کردم».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)