پرسپولیس نیوز :پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ارزش این برد پرسپولیس مقابل الاهلی در حد قهرمانی در آسیا بود.

مرتضی فنونی‌زاده  در رابطه با پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت و غیرت بازیکنان باعث عملکرد خوبشان و به دست آمدن این پیروزی شد.

وی افزود: پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود و ارزش آن در حد قهرمانی در آسیا بود. بازیکنان در هوای گرم توانستند روی حریف فشار بیاورند و در نهایت هم این نتیجه خوب را رقم بزنند. من فکر می‌کنم بعد از بازی خوشحال ترین فرد کمال کامیابی‌نیا بود چون اخراجش ممکن بود تاثیرگذار باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ای کاش بشار رسن، منشا و مصلح از ابتدا در بازی بودند چرا که آنها به خوبی بازی را درآوردند.

فنونی زاده در مورد دیدار بعدی شاگردان برانکو مقابل الهلال عربستان در نیمه نهایی این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: درست است ما شرایط میزبانی مقابل الهلال را هم نداریم و حریف هم بازیکنان خوبی دارد اما این تیم هم فکر نمی‌کنم بتواند مقابل پرسپولیس دوام بیاورد.

وی با اشاره به تعویض‌های سرنوشت ساز برانکو خاطرنشان کرد: برانکو شناخت خوبی و کاملی از بازیکنانش دارد و به خوبی ترکیب را در زمین با توجه به شرایط در می‌آورد که این مساله مهمی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)