پرسپولیس نیوز :نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان درباره تغییر میزبان پرسپولیس با الهلال از مسقط به دبی گفت: آنچه که من اطلاع دارم این دیدار با توجه به درخواست سابق باشگاه ایرانی که بازی‌های گذشته خود را در مسقط انجام داد، در وررزشگاه سلطان قابوس انجام می‌شود.

به نقل از روزنامه «الریاضیه» عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رای نهایی خود را درباره درخواست باشگاه پرسپولیس ایران برای تغییر ورزشگاه میزبانش در دیدار برگشت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال از ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به ورزشگاه راشد باشگاه اهلی دبی را صادر خواهد کرد.

این درخواست تغییر از سوی باشگاه ایرانی به خاطر عدم آمادگی و نامناسب بودن ورزشگاه سلطان قابوس مسقط بوده است. در این راستا جاسم الشکیلی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان در مصاحبه با الریاضیه درباره درخواست تغییر ورزشگاه از سوی باشگاه ایرانی این طور گفت: آنچه که من اطلاع دارم این دیدار با توجه به درخواست سابق باشگاه ایرانی که بازی‌های گذشته خود را در مسقط انجام داد، در وررزشگاه سلطان قابوس انجام می‌شود و تا الان هیچ درخواستی از سوی باشگاه ایرانی برای تغییر ورزشگاه نیامده است.طبق اطلاعی که ما داریم امروز تصمیم نهایی گرفته می شود.

وی افزود: در شرایط کنونی مذاکراتی بین کنفدراسیون فوتبال آسیا با باشگاه ایرانی وجود دارد و ما از آن اطلاعی نداریم و به ما تنها درخواست هر باشگاهی که خواهان برگزاری دیدارش در مسقط است می‌رسد چون طرف مقابل آن نیستیم اما آنچه که باشگاه ایرانی درباره عدم آمادگی و وضعیت چمن ورزشگاه سلطان قابوس گفته شده عجیب است زیرا پیش از این فدراسیون سوریه برای برگزاری دیدار پلی آف خود با استرالیا از ما درخواست میزبانی کرد و ما با آن موافقیت کردیم و این دلیل خوبی است که ورزشگاه آماده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)