پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم تعریف پرسپولیس و هوادارانش را شنیده بودم اما در بازی با پیکان حس کردم که آنها چقدر به تیمشان علاقه دارند.

بشار رسن با اشاره به دیدار تیمش برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر که با شکست یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و روی یک ضربه ایستگاهی در دقایق ابتدایی گل خوردیم. پس از آن بازی کاملا در اختیار ما بود و به نوعی می‌شود گفت بد شانسی عامل این شکست بود چرا که هر چقدر روی دروازه حریف حمله کردیم توپهایمان به گل تبدیل نمی‌شد و حتی یکی از موقعیت هایمان نیز به تیرک دروازه برخورد کرد.

وی افزود: پیکان تنها یک موقعیت داشت که از روی ضربه ایستگاهی به دست آورد و از آن استفاده کرد. به هر حال فوتبال است و یک روز اینگونه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود.

بازیکن عراقی پیکان با اشاره به تشویق‌های هواداران پس از شکست تصریح کرد: واقعا هواداران نشان دادند که چقدر به تیم‌شان علاقه دارند و واقعا از آنها تشکر می‌کنیم این حرکت آنها واقعا قابل تحسین بود و از آنها به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم. پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم تعریف پرسپولیس و هوادارانش را شنیده بودم اما در بازی با پیکان حس کردم که آنها چقدر به تیمشان علاقه دارند و این موضوع انگیزه مارا دو چندان می‌کند تا در همه مسابقات پیش رو موفقیت به دست آوریم. امیدوارم با قهرمانی در آسیا و لیگ بتوانیم جواب محبت ‌آنها را بدهیم.

رسن در مورد دیدار بعدی سرخپوشان در لیگ برابر سپاهان تصریح کرد: سپاهان از تیم‌های خوب ایران است که سالیان متوالی در مسابقات آسیایی حضور داشته است. سپاهان تیم خوبی است و از امروز تمام هدفمان موفقیت در بازی‌های بعدی است، بازی با سپاهان را هم می‌بریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)