دروازه بان پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش برای صدرنشینی زحمات زیادی از ابتدای فصل کشیده است.

 محسن فروزان درباره دیدار تیمش مقابل استقلال، عملکرد خوب خودش، شایعاتی که درباره اش وجود داشت، کبودی زیر چشم مهدی رحمتی و شرایط علیرضا منصوریان صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

من نه سرم را می دزدم و نه هند الکی می‌دهم!

بازی با استقلال مسابقه ای بسیار سخت و پرفشار برای شخص من بود. قبل از این بازی از چشمان بسیاری از طرفداران می خواندم که احساس می کردند دلم می خواهد مقابل استقلال خوب کار نکنم؛ اما من مانند برخی نیستم که در تقابل با تیم محبوب خود سرشان را بدزدند و یا اینکه خطای هند پنالتی الکی بدهند!

شرافتم را ذره ذره حفظ کردم

شرافتم را ذره ذره جمع کردم و آن را راحت به دست نیاوردم که با یک بازی از دستش بدهم. خیلی خوشحالم که مقابل استقلال بهترین بازی ام را انجام دادم. من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و بهترین کار ممکن را انجام دادم. همان کاری که بازیکنان بزرگ دنیا انجامش می دهند.

نمی خواستم مقابل استقلال بازی کنم

واقعا استرس زیادی داشتم و حتی قبل از بازی تصمیم گرفتم مقابل استقلال به میدان نروم؛ اما بعد فکر کردم که همین هم حرف و حدیث ایجاد می کند. با این حال در طول بازی نیز استرس فراوانی داشتم. مدام فکر می کردم اگر گل بخورم، همه می گویند عمدا خورده و این کارم را سخت تر می کرد. در نهایت خوشحالم که عملکرد خوبی داشتم.

دوست داشتم رحمتی هم بازی کند

نمی دانم چرا مهدی رحمتی مقابل پارس جنوبی بازی نکرد. دوست داشتم در ترکیب استقلال حضور داشته باشد؛ ما بیرون از زمین باهم رفیق هستیم و داخل زمین هم رقابت همراه با رفاقت داریم. تقابل من و مهدی برای خودمان و مردم جذاب است؛ اما ترجیح کادرفنی این بود که بازی نکند. به جای او حسین حسینی بازی کرد که عملکرد خیلی خوبی داشت و امیدوارم در آینده هرکدام از آنها در ترکیب استقلال بازی کرد، شرایط خوبی را رقم بزند.

اگر رحمتی را نمی خواهید، باید او را کتک بزنید؟

وقتی کبودی زیر چشم مهدی رحمتی را دیدم، بسیار ناراحت شدم. رحمتی دروازه بانی است که سال ها برای استقلال زحمت کشیده و این رفتارها با او درست نیست. من شنیدم یکی از هواداران که با او رابطه خوبی ندارد، این کار را کرده؛ اما چنین عملی را محکوم می کنم. اگر کسی به حضور رحمتی اعتراض دارد، می تواند به تمرین برود و به مسئولان باشگاه بگوید. اینکه بازیکن را کتک بزنند توهین به جامعه فوتبال و همه فوتبالیست ها است. ما نباید زحمات رحمتی را فراموش کنیم و تاکید می کنم این رفتار با کسی که این همه قهرمانی و افتخار آورده در شان باشگاه استقلال نیست.

برای صدرنشینی زحمت کشیدیم

ما برای صدرنشینی در لیگ برتر بسیار زحمت کشیدیم. همه بازیکنان تلاش کردند و کادرفنی زحمات زیادی را متقبل شد. تارتار بعد از باخت به نساجی ناراحت بود؛ اما با رفتار حرفه ای تیم را سریعا از نظر روحی برگرداند. خوشحالیم که اکنون صدرنشین هستیم و انشاءالله این روند را ادامه دهیم.

حالا سرنوشت دست خودمان است

خوشبختانه پرسپولیس روز گذشته شکست خورد و به ما کمک کرد. اکنون با ۳ امتیاز اختلاف بالا هستیم و شرایط روحی خوبی داریم. البته کار برایمان سخت تر شده، ولی باید تا جایی که می توانیم این روند را حفظ کنیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و حالا که سرنوشت دست خودمان است باید به خوبی کارمان را دنبال کنیم.

مدیرعامل ما عشق مصاحبه و عکس نیست

از مدیریت باشگاه پارس جنوبی تشکر می کنم. آقای رضاییان نمونه بارز یک مدیر فوتبالی است که شان بالایی دارد. او مدیری است که بر خلاف خیلی ها دوست ندارد در رسانه باشد و عشق عکس گرفتن نیست. تمرکزش را روی موفقیت تیم گذاشته و یکی از دلایل اصلی این موفقیت بدون تردید تلاش های آقای رضاییان است.

تارتار زحمات زیادی می کشد

باید از مهدی تارتار هم تشکر کنم. او در ماه گذشته بهترین مربی شد و زحمات زیادی می کشد. تارتار آنالیز خیلی خوبی از بازی استقلال انجام داد و کامل نقاط ضعف و قوت این تیم را می شناخت. خوشبختانه بازی زیبایی هم از آب در آمد و تدابیر تارتار جواب داد و پیروز شدیم.

از ماندن منصوریان خوشحال شدم

من قبل از بازی با استقلال هم گفته بودم که حتی اگر استقلال ببازد هم علیرضا منصوریان باید حفظ شود. رفتن منصوریان از استقلال مثل جدایی عضو موثر از یک خانواده است. او همیشه نشان داده اوایل فصل خوب نتیجه نمی گیرد؛ اما هرچه جلوتر می رود اوج می گیرد و روندش بهتر می شود. مدیران باشگاه بسیار کار خوبی انجام دادند که منصوریان را حفظ کردند. وقت این است که او خودش را نشان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)