مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:: به هر شکل ممکن این روزها همه بسیج شده اند تا استقلال را از بحران خارج کنند و امیدواریم هر آنچه در مستطیل سبز رقم می خورد حاصل دست آورد و تلاش‌های خود بازیکنان باشد.

سعید آذری اظهار داشت: برد مقابل استقلال خوزستان با این نتیجه شیرین سبب شد تا ادامه رقابت های لیگ برتر را با روحیه بسیار خوب ادامه دهیم. مطمئنم که بازیکنان تیم که به خاطر بدشانسی های ابتدای فصل ناراحت بودند و اکنون به خودباوری دست یافته‌اند قدر شرایط را خواهند دانست و باقدرت فصل را پیگیری خواهند کرد.
وی ادامه داد: من از کادر تیم و بازیکنان تشکر می‌کنم که با ارائه یک بازی خوب توانستند یک نتیجه خوب را کسب کنند و امیدوارم با حفظ این روند بتوانیم خودمان را به کورس رقابت و درخشش های آتی نزدیک کنیم.
آذری در مورد دیدار با استقلال تهران نیز تصریح کرد: ما به هیچ وجه به این موضوع کاری نداریم که استقلال مسائل داخلی را پشت سر گذاشته است یا نه. استقلال یکی از قطب‌های همیشه بزرگ فوتبال ایران است و باید دیدار با این تیم را بسیار جدی بگیریم. امیدوارم در این مسابقه و در خارج از مستطیل سبز شاهد رخدادهای غیرمترقبه نباشیم و بازیکنان نیز با ارائه یک بازی قدرتمندانه و با صلابت اهداف کادر فنی را دنبال کنند. بی تردید مسیر بزرگ شدن و قدرتنمایی ما در ادامه فصل از بازی خوب در تقابل با استقلال تهران می گذرد که امیدواریم به آن دست یابیم و نتیجه هم در کنارش داشته باشیم.

آذری در مورد اینکه منظورش از رخدادهای غیرمترقبه چیست، گفت: به هر شکل ممکن این روزها همه بسیج شده اند تا استقلال را از بحران خارج کنند و امیدواریم هر آنچه در مستطیل سبز رقم می خورد حاصل دست آورد و تلاش های خود بازیکنان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)