پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: از علی کریمی دلخور نیستم و از او از نظر سنی بزرگترم.

حمید درخشان در حاشیه مراسم جشن تولد علی پروین در جمع خبرنگاران گفت: این افرادی که اینجا جمع شده‌اند نسلی بودند که با علی پروین کار کرده‌اند. او مربی آنها بوده و اکنون همه آنها دور هم جمع شده‌اند تا یادی از خاطرات خوب پرسپولیس در دهه ۶۰ بکنند، زمانی که پرسپولیس بی‌پول بود اما این افراد برایش افتخار آفریدند، آنها جوانی‌شان را برای پرسپولیس گذاشتند و اکنون جمع شدند تا خاطرات خود را مرور کنند و چه سرمایه‌ای در اختیار پرسپولیس قرار دادند من خوشحالم که در این جمع هستم.

وی درمورد اینکه این پیشکسوتان معمولا اختلاف دارند، گفت: اختلاف نیست،‌اختلاف سلیقه است آنها ۱۵-۱۰ سال کنار هم بازی کرده‌اند چه اختلافی ممکن است داشته باشند، مگر چیزی به کسی داده‌اند یا چیزی از کسی گرفته‌اند، حرمت‌ها باید حفظ شود مخصوصا حرمت بزرگترها، در آن صورت عزت و احترام در فوتبال بیشتر می‌شود.

درخشان درمورد اینکه شب گذشته در برنامه ۹۰ دنبال چه کسی می‌گشتند که چه کسی در استقلال دروغ گفته، گفت: این مسائل بد است، نباید اسرار خانواده را فاش کرد،‌این مسائل درون خانوادگی به بیرون خانواده ربطی ندارد. در هر خانواده ممکن است مشکل و اختلافی وجود داشته باشد نباید آنها را در برنامه تلویزیونی مطرح کرد زیرا حرمت اهالی فوتبال از بین می‌رود. همه اشتباه می‌کنند اما نباید این اشتباه‌ها را تابلو کنند و مسائل داخلی را به بیرون درز بدهند. حرمت اهالی فوتبال باید حفظ شود، کوچکترها باید به بزرگترها احترام بگذارند شاید برخی از آنها فکر می‌کنند هیچ وقت بزرگ نمی‌شوند و شرایط اینگونه می‌ماند. اگر احترام باشد مشکلات فوتبال حل می‌شود.

سرمربی سابق تیم نفت درمورد اختلافش با علی کریمی و بگومگو با او گفت: من از علی کریمی توقع دارم، زیرا از او از نظر سنی بزرگتر هستم اگر هم در تیم اشتباهی داشتم او به بزرگی خودش اشتباهات را مرتفع کند، من هیچ وقت از کریمی ایرادی نگرفته‌ام بلکه سلیقه مربیگری هر مربی با دیگری فرق می‌کند. ممکن است برخی بازیکنان را به خاطر اینکه در تاکتیک تیمی‌ام قرار نگرفته‌اند کنار گذاشته‌ام اما نگفتم آنها بازیکنان بدی هستند،‌امیدوارم کریمی موفق شود، من از علی کریمی دلخور نیستم، من از او بزرگترم و اگر هم چیزی گفته آن را به حساب جوانی‌ و کم تجربگی‌اش می‌گذارم.

درخشان درمورد اینکه وضعیت مطالباتش با باشگاه نفت به کجا رسید و آیا با آنها توافق می‌کند یا خیر گفت: اگر تا پایان هفته بحث مطالبات من پرداخت نشود آن را از طریق قانونی پیگیری خواهم کرد. من به مسئولان باشگاه نفت هم گفتم که حاضرم توافق کنم اما تمایلی برای حل مشکل ندیده‌ام و آنها جلو نمی‌آیند. باید از حق و حقوق خودم دفاع کنم،‌اگر من تیم نفت را در آن شرایط تحویل نمی‌گرفتم که در حالا انحلال بود چه اتفاقی می‌افتاد. ۱۳-۱۲ میلیارد تومان پول از بین می‌رفت، من تیم نفت را حفظ کردم و امتیازاتی هم برای این تیم در ۵ هفته گرفتم، اکنون هم دنبال حق و حقوقم هستم، نمی‌توانم به خاطر اینکه ۵ هفته کار کرده‌ام را نادیده بگیرم و چشمم را روی آن ببندم،‌من دنبال توافق هستم اما اگر توافقی انجام نشود از راه قانونی آن را  دنبال می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)