پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: برای سپاهان احترام زیادی قائلیم و اعتقاد دارم آنها در شرایط فعلی از همیشه خطرناک‌تر هستند.

 پرسپولیس در هفته ششم لیگ به پیکان باخت تا برخی اعتقاد داشته باشند بازیکنان این تیم همه فکر و ذهن‌شان را روی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌اند اما محمد انصاری در این مورد نظر دیگری دارد. انصاری در این باره و سایر مسائل با تسنیم گفت‌وگو کرده است.

 از تیم ملی و بازی ایران و کره که اولین بازی تو محسوب می‌شد شروع کنیم.
اجازه دهید در مورد تیم ملی در زمان خودش صحبت کنم. در حال حاضر در مورد پرسپولیس صحبت کنیم بهتر است.

 مقابل پیکان بازی را با عملکرد نه چندان خوب واگذار کردید و نشان دادید تمام فکرتان معطوف به بازی با الهلال است!
نمی‌شود این طور قضاوت کرد. ما در ۳ جام شرکت داریم و در همه آنها هم مدعی هستیم. هر بازی هم که پیش‌رو داریم روی آن تمرکز می‌کنیم. متاسفانه گل زود هنگام پیکان تاثیر منفی روی تیم گذاشت و در ادامه کار برای‌مان سخت‌تر شد. ضمن اینکه از بازی دفاعی خوب حریف هم به سادگی نباید گذشت.

 شاید پیکان تنها تیمی در لیگ بود که مقابل شما از نظر بدنی کم نیاورد، این طور نیست؟
بازیکنان پیکان از نظر بدنی واقعا در شرایط خوبی هستند و مقابل ما در ارائه بازی فیزیکی کاملا موفق بودند. شاید بتوان گفت نقطه قوت آنها قدرت فیزیکی بالای‌شان بود.

 بازی فردا با سپاهان را چطور می‌بینی؟
سپاهان تیم ریشه‌دار و با شخصیتی است و همیشه جلوی پرسپولیس بهترین بازی خود را ارائه داده است. آنها در هر شرایطی تیمی خطرناک و حریفی قابل احترام هستند و ما هرگز به جایگاه این تیم در جدول رقابت‌ها توجه نمی‌کنیم. اعتقاد من این است که سپاهان هفته به هفته بهتر می‌شود و در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت.

 

 حتما بیش از هر چیزی به الهلال فکر می‌کنید، غیر از این است؟
ما دو بازی خیلی سخت مقابل الهلال پیش‌رو داریم و طبیعی است که این تیم را زیر نظر داشته باشیم. راه سختی را طی کردیم تا به جمع ۴ تیم برتر آسیا رسیدیم و هدف‌مان این است که از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم. الهلال همگروه ما بود و صعود هر دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی نشان می‌دهد که چه گروه سختی داشتیم. الریان و الوحده هم تیم‌هایی بودند که می‌توانستند الان جای ما باشند.

 قرار گرفتن در گروه سخت این حُسن را برای شما داشت که برای این مرحله از بازی‌ها از هر نظر آماده‌تر و با تجربه‌تر شدید.
این طور هم می‌شود به قضیه نگاه کرد. حریفان بازی به بازی سخت‌تر شدند و مسلما الهلال نسبت به تیم مرحله مقدماتی قوی‌تر شده است.

 وقتی نتیجه بازی الهلال و العین را متوجه شدید، تعجب نکردید؟
کمتر کسی انتظار این نتیجه را داشت. الهلال نشان داد تیم با کیفیتی است و بی‌جهت تا این مرحله نیامده. آنها باشگاه ثروتمندی هستند و هر سال با استخدام بازیکنان و مربیان گران قیمت در آسیا مدعی‌اند. با این حال ما هم پرسپولیس هستیم و هیچ ترسی از حریف خود نداریم.

 چند درصد برای تیمت شانس قهرمانی قائلی؟
ما بازی به بازی و مرحله به مرحله پیش می‌رویم و انشالله از سد الهلال هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

 حسرت از دست دادن بازی رفت با الهلال را نمی‌خوری؟
مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد در این شرایط سخت کنار تیمش باشد که متاسفانه من محرومم. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند و بارها پیش آمده که در نبود چند بازیکن هم توانسته‌ایم بازی خوبی ارائه دهیم. امیدوارم در امارات هم این اتفاق رخ دهد و به نتیجه لازم برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)