پرسپولیس نیوز : سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گزارشی در مورد الهلال یکی از چهار تیم حاضر در این مرحله منتشر کرد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گزارشی درمورد الهلال یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روی خروجی خود قرار داده است که در زیر ترجمه این گزارش را می‌خوانید:

مسابقه حساس الهلال و پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ اسیا سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. روز گذشته گزارشی درمورد تیم پرسپولیس ارائه گردیم و حالا به تحلیل عملکرد الهلال می‌پردازیم.

پرسپولیسی‌ها خودشان اذعان کردند دیدارهای سنگینی مقابل نماینده عربستان سعودی در پیش داریم، عربستان خط حمله آتشینی دارد که شاید زهردارترین بازیکن این تیم مهاجم برزیلی باشد که او در حمله یک متخصص ناب است.

*کارلوس ادواردو

کارلوس ادواردو طی ۱۰ بازی ۷ گل به ثمر رسانده، او ۱۸ موقعیت درست کرده و در جنگ‌های تن به تن ۷۶ بار برنده شده است. ۸۰ درصد پاس‌های این بازیکن درست بوده و او ۱۰ تکل موفق داشته است.

ادواردو ۲۷ سال سن دارد و پست تخصصی او هافبک نفوذی است. بعد از هت‌تریک این بازیکن مقابل العین عبور از کنار پای او بسیار سخت است چرا که این مهاجم توانایی گل زنی بسیار بالایی دارد، او سابقه حضور در تیم‌های پورتو و نیس را در کارنامه دارد و تابستان سال ۲۰۱۵ به الهلال آمد و خیلی سریع به یکی از اسطوره‌های این باشگاه تبدیل شد.

آمار گلزنی او در مسابقاتی در سطح  قاره‌ بسیار خیره کننده است، شاید عملکرد ادواردو در سال ۲۰۱۶ چندان خوب نبود ولی او در سال ۲۰۱۷ این مساله را جبران کرد و در این دوره از لیگ قهرمانان عملکرد خیره کننده‌ای داشته و نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. او برای بازی با پرسپولیس یکی از مهره‌های تاثیرگذار و اصلی خواهد بود.

*عمر خربین

خربین مهاجم اهل سوریه با ۲۳ سال سن یکی دیگر از بازیکنان کلیدی الهلال است، او در شوت‌زنی مهارت فوق‌العاده‌ای دارد و در سال ۲۰۱۷ تنها بازیکنی بوده که بیش از ادواردو اقدام به شوت‌زنی کرده است. خربین در هر ۱۰ بازی به میدان رفته،  او به طور غرضی از الغرافه به الهلال عربستان آمده است و در خط حمله با نواف العبید زوج خطرناکی را تشکیل دادند. او در ۱۰ بازی ۴ بار دروازه حریفان را باز کرده است.

 

*نیکولاس میلسی

میلسی هافبک ۲۴ ساله اهل اوروگوئه است او سال قبل با عقد قراردادی رسمی از اروگوئه به الهلال پیوست تا در خط هافبک کمک حال آبی‌پوشان عربستانی شود. میلسی در مرکز زمین برای الهلال نقش کلیدی را ایفا می‌کند. آمارها نشان دهنده عملکرد خوب و برجسته این بازیکن در سمت لیگ قهرمانان است. او بخوبی در حملات به کارهای هجومی اضافه می‌شود و هنگام دفاع با سرعت به  عقب باز می‌‌گردد. در خیلی از مسابقات که الهلال به پیروزی رسیده است میلسی نقش کلیدی داشته است.

زدن تکل‌های بلند و دقیق از ویژگی‌های خاص این بازیکن است، او جزو سه بازیکن برجسته تیمش در ارسال پاس است. وی در جنگ های تن به تن بسیار قوی است و در طول این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است و اگر در بازی با پرسپولیس یکی از حاضران در میدان و جزء تاثیرگذارترین نفرات باشد جای تعجب نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)