پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در پایان ۹۰ دقیقه برنده‌ای نداشت و دو تیم به تساوی یک – یک رضایت دادند.


در آغاز هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به اتمام رسید. پیام حیدری کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت و یک پنالتی واضح روزبه چشمی روی اسماعیل شریفات را اعلام نکرد.

رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیلی شریفات (سیدایمان موسوی – ۶۹)، احسان پهلوان (ربیع عطایا – ۶۰) و مرتضی تبریزی؛ ترکیب ۱۱ نفره تیم ذوب‌آهن را در این دیدار تشکیل می‌دادند.

در سوی مقابل نیز سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف (۸۵ امید ابراهیمی)، حسن بیت‌سعید (۸۱ علی قربانی) و جابر انصاری (۷۳ مهدی قائدی) برای استقلال به میدان رفته بودند.

این تساوی در حالی رقم خورد که استقلال برای پنجمین هفته پیاپی در رسیدن به پیروزی ناکام ماند. پیش از این گفته می‌شد که علیرضا منصوریان در صورت شکست در این دیدار از سمت خود برکنار خواهد شد و باید دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

هواداران تیم فوتبال استقلال که از نتایج این تیم در فصل جاری ناراحت بودند در دقیقه ۸۵ بازی با ذوب‌‌آهن یکصدا علیه منصوریان، سرمربی و افتخاری مدیرعامل این باشگاه شعار سر دادند.

استقلال در ۷ بازی فقط ۲ گل زده و ۵ امتیاز کسب کرده بود و همین موضوع باعث شد تماشاگران ناراضی باشند.

آنها همچنین شعار «بی‌غیرتا حیا کنید، استقلال را رها کنید» بر زبان آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)