پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با عملکرد مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس اگر این تیم الهلال را نبرد باید تعجب کرد.


نادر باقری، در خصوص تساوی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: به نظر من هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و به نظرم نتیجه عادلانه بود. سپاهان خیلی خوب پرسپولیس را پرس کرد و به همین دلیل توپ‌های زیادی هم گیرش آمد، حتی در نیمه دوم در دقایقی هم سوار بر بازی بود اما این پرسپولیس بود که به گل دوم رسید، به نظر من روند بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم قدرت یکسانی داشتند.

وی درباره اینکه با توجه به بازی حساس پرسپولیس مقابل الهلال، آیا بازی با همه قوا مقابل سپاهان منطقی بود یا نه، افزود: به نظر من پرسپولیس به خاطر بازی با الهلال بازی مقابل پیکان و سپاهان را از دست داد و به نوعی ۵ امتیاز از دست تیم پرید. شاید وضعیت پرسپولیس به گونه‌ای باشد که این تیم بتواند باز هم قهرمان ایران شود اما نباید شأن تیم پایین بیاید. فکر می‌کنم یک مساوی و یک باخت در ۲ بازی از نظر روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با الهلال بهم بریزد. مطمئناً پرسپولیسی‌ها اگر پیکان و سپاهان را می‌بردند با روحیه بسیار بهتری مقابل الهلال حاضر می‌شدند چرا که بازیکنان پرسپولیس از نظر ذهنی می‌دانند که در هر بازی باید برنده شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من در ذهن برانکو نیستم و نمی‌دانم در افکار او چه می‌گذرد اما قطعاً او از روحیه و شرایط بازیکنان بهتر خبر دارد شاید سیاست باشگاه و برانکو این است که آسیا حساس‌تر است و به همین دلیل آنها به بازی با الهلال بیشتر فکر می‌کنند.

مربی اسبق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان این تیم باز هم در این بازی موقعیت‌هایی از دست دادند، اظهارداشت: باید قبول کرد که فشار روی بازیکنان زیاد است چرا که هواداران از آنها برد می‌خواهند و این موضوع باعث می‌شود که مهاجمان فشار زیادی متحمل شوند چون هوادار از آنها برد می‌خواهند، البته در این بازی فرصت زیادی نصیب مهاجمان نشد اما باید پذیرفت که فشار و خستگی بازی‌ها زیاد است و بازیکنان هم در آسیا و هم در لیگ فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در این بازی گفت: بیرانوند دروازه‌بان خوبی است و من فکر می‌کنم که او خیلی مطمئن است که فیکس بازی می‌کند و به گونه‌ای بی‌انگیزه شده و حس رقابت در او مُرده است. بیرانوند هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس فیکس بازی می‌کند و این موضوع شاید مقداری انگیزه رقابت را از او گرفته و احساس خطر نمی‌کند. معتقدم که او باید این افکار را از خودش دور کند چرا که در بازی با سپاهان او روی هر دو گل مقصر بود.

باقری درخصوص دیدار هفته آینده تیم پرسپولیس مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: امیدوارم پرسپولیس الهلال را ببرد، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان عالی عمل کرده‌اند و به نظرم با این شرایط اگر پرسپولیس الهلال را شکست ندهد باید تعجب کرد، انشاالله که پرسپولیس الهلال را می‌برد و به فینال می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)