مدیرعامل باشگاه پیکان تأکید کرد که گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس هیچ طلبی از این باشگاه ندارد.

 محمود شیعی پس از پیروزی ۳ بر یک پیکان مقابل نفت طلاییه اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس من و جلالی با بازیکنان صحبت کرده و آنها را از لحاظ روحی و روانی برای این بازی آماده کردیم. امروز هم ابتدا یک گل بد خوردیم، اما بعد از آن خدا را شکر توانستیم نتیجه را جبران کنیم. من از بازیکنان و عملکرد آنها راضی‌ام و تشکر می‌کنم.

وی درباره برخورد انضباطی مجید جلالی با برخی از بازیکنان تیم پیکان تصریح کرد: اعتماد به جوانان همیشه جواب داده است، در بازی با پرسپولیس هم همه دیدید که اعتماد به این جوانان جواب داد و موفق شدیم. امروز مدیرروستا که بازیکن تیم نوجوانان است، بازی کرد و عملکرد خیلی خوبی داشت. برخورد انضباطی نیز مشکل درون خانوادگی بود که جلالی آن را کنترل و حلش کرد. امروز هم همه دیدید که بازی خوبی انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه درباره بازیکنان خارجی جدید تیم پیکان عنوان کرد: یکی از بازیکنان ما در گرجستان بازی می‌کرده و بسیار بازیکن خوبی است. کنت هم بازیکن سرعتی و بسیار بااخلاقی است. دیگر بازیکن خارجی‌مان هم که در تیم بارسای «ب» بازی می‌کرده به زودی به ما اضافه خواهد شد.

شیعی در پایان خاطر نشان کرد: گادوین منشا، مهاجم کنونی پرسپولیس هیچ طلبی از باشگاه پیکان ندارد و حتی به خاطر بازی‌های درخشانش بیشتر از مبلغ قراردادش هم دریافت کرده است. در چند روز گذشته صحبت‌هایی در رسانه مطرح شده بود که باید بگویم او حسابش کاملاً با باشگاه پیکان صاف است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)