مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که رضا شکاری و کی‌روش استنلی هنوز بازیکنان این باشگاه هستند.

سعید آذری در خصوص گزارشی که امروز (یکشنبه) با عنوان “فهرست بحث‌برانگیز ذوب‌آهن در سایت سازمان لیگ/ غیبت شکاری و وجود بازیکنی با مدارک جعلی” روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت, اظهار داشت: رضا شکاری بازیکن ذوب‌آهن و متعلق به این باشگاه است و اگر نام این بازیکن در فهرست تیم ما نیست, باید دلیل را از مسؤلان سازمان لیگ سؤال کرد.

وی در واکنش به این سؤال که باوجود اینکه کمیته انضباطی شکاری را هنوز بازیکن این باشگاه قلمداد می‌کند و چرا نام این بازیکن در فهرست سازمان لیگ وجود ندارد, تاکید کرد: شکاری هنوز بازیکن ذوب‌آهن است و نمی‌دانم که چرا نامش در سازمان لیگ ثبت نشده است. من فکر می‌کنم این موضوع آنقدر ادامه پیدا می‌کند که در نهایت سرنوشتی مثل پرونده مهدی طارمی پیدا می‌کند. البته مستندات و مدارک ما به‌مراتب از پرونده طارمی‌ قوی‌تر است.

مدیر‌عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر کی‌روش استنلی, بازیکنی که برای عقد قرارداد با ذوبی‌ها مدارکی جعلی از حضورش در سطح بالای فوتبال باشگاهی در برزیل را ارائه داده بود و حالا با این اوصاف چرا نامش در فهرست یا‌د‌شده وجود دارد, عنوان کرد: کی‌روش هم مانند شکاری, بازیکن باشگاه ذوب‌آهن است. موضوع مدارک این بازیکن در کمیته انضباطی در حال بررسی است و احتمالا ظرف یکی دو روز آینده رآی نهایی در خصوص وضعیت این بازیکن نیز صادر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)