پرسپولیس نیوز :بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی درون زمین هستم استرسم کمتر است اما دیدن بازی در بیرون از زمین واقعا استرس زیادی به آدم وارد می‌شود.

فرشاد احمدزاده در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی در تهران و دبی پشت سر گذاشتیم.

وی درباره اینکه هر چه پرسپولیسی‌ها را اخراج یا محروم می‌کنند این تیم قوی‌تر می‌شود، ادامه داد: در بازی با الاهلی کمال که اخراج شد ما بردیم و اگر ما را ۹ نفره کنند حتما ۶ گل می‌زنیم! فکر کنم هر چه کمتر باشیم بیشتر گل می‌زنیم! بازیکنان ما خوشبختانه با همه توان بازی می‌کنند و امیدوارم در این بازی هم عملکرد خوبی از خود به جای بگذاریم. هواداران هم از ما حمایت کنند تا انرژی‌ها را از روی سکو به تیم منتقل شود.

وی در خصوص اینکه فعالیتش در بیرون از زمین بیشتر از داخل زمین است، اظهار داشت: شاید به خاطر این است که کودک درونم بیش از اندازه فعال است! اما خارج از شوخی باید بگویم وقتی در زمین بازی می‌کنم استرسم کمتر است اما بیرون از زمین واقعا استرس خیلی زیاد است و کلی حرص می‌خوریم.

بازیکن شماره ۱۰ تیم پرسپولیس در خصوص غیبت و محرومیت مهدی طارمی از بازی با الهلال اظهار داشت: طارمی بازیکن خوبی است که در تیم ما خیلی تاثیر گذار است اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که با بهترین عملکرد در بازی با الهلال بتوانیم این تیم را شکست دهیم و برنده از زمین بیرون بیاییم. البته جا دارد از حمایت هواداران‌مان تشکر کنیم و واقعا هواداران پرسپولیس حرف ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)