پرسپولیس نیوز :بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه هواداران خوبی داریم که از ما حمایت می‌کنند و حتی بازیکنان الاهلی از حمایت پرشور آنها متعجب شده بودند.

محسن ربیع‌خواه در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس و بازی این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: شرایط تیم ما خدا را شکر خوب است اما بازی سختی مقابل الهلال داریم و هر دو تیم آمده‌ایم که به فینال برویم. مطمئنا در این شرایط سخت هر تیمی که برنده شود فینالیست می‌شود و به همین دلیل با همه توان بازی خواهیم کرد. خوشبختانه بازیکنان ما همگی خوب هستند و در شرایط شادی تمرین می‌کنیم و امیدوارم این شادی در بعد از بازی با الهلال ادامه داشته باشد.

وی در باره اینکه او در این مدت در همه پست‌ها بازی کرده ، گفت: بله در همه پست‌ها به میدان رفتم اما باید قبول کرد که بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است. مطمئنا نبودن کمال کامیابی‌نیا در بازی با الهلال کار ما را سخت می‌کند اما با کمک بچه‌ها برای بردن به زمین می‌رویم. نمی‌دانم که در این بازی حضور دارم یا نه اما اگر به میدان رفتم از یک دقیقه تا ۹۰ دقیقه تمام تلاشم را برای پیروزی پرسپولیس انجام می‌دهم.

ربیع‌خواه در مورد حمایت هواداران پرسپولیس از این تیم گفت: واقعا ممنون هواداران هستیم که هر جا می‌رویم از ما حمایت گرمی می‌کنند. حتی در بازی با الاهلی عربستان بازیکنان این تیم از این همه حمایت پرشور متعجب شده بودند. بدون شک اگر در بازی با الهلال هم از ما حمایت گرمی انجام دهندمی‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)