پرسپولیس نیوز :الهلال عربستان در پنج دیداری که داور کره‌ای قضاوت بازی‌های این تیم را بر عهده گرفته تن به شکست نداده است. قضاوت دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال را هم این داور بر عهده دارد.

به نقل از الریاضیه، دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال خود را آماده دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کنند. این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می‌شود و قضاوت آن را کیم جونگ هیوک کره‌ای برعهده دارد.

این داور کره‌ای برای الهلال خوش یمن است تا جایی که الریاضیه نوشت: کیم داوری سرشناس به شمار می‌آید. او تا الان پنج بار برای الهلال قضاوت کرده و در هیچ کدام از این پنج دیدار رئیس (الهلال) تن به شکست نداده است.

بر اساس اعلام این سایت، این داور کره ای ابتدا در سال ۲۰۱۴ دیدار الهلال با الاهلی امارات را سوت زد که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دومین بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در همان سال در بازی با السد قطر بود که این بازی هم با تساوی خاتمه یافت ولی به خاطر برتری الهلال در دیدار رفت، این تیم سعودی به مرحله بعدی راه یافت.

در سال ۲۰۱۵، کیم جونگ یکبار دیگر داور مسابقه الهلال در بازی با لوکوموتیو ازبکستان در شهر ریاض بود که این مسابقه با برتری ۳ بر یک به سود الهلال خاتمه یافت.

در سال ۲۰۱۶، کیم دیدار الهلال با تراکتورسازی را قضاوت کرد که نماینده ایران با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. آخرین بازی الهلال با قضاوت کیم جونگ هم به همین فصل از مسابقات لیگ قهرمانان بر می گردد؛ جایی که الهلال توانست تیم الوحده امارات را از پیش رو بردارد.

باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان برانکو ایوانکوویچ می توانند طلسم این داور کره‌ای را برای الهلال بشکنند و پیروز از میدان خارج شوند یا خیر.

الریاضیه در ادامه‌ گزارش خود نوشت که داور کره‌ای علاقه زیادی به استفاده کردن از کارت‌های رنگی خود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)