پرسپولیس نیوز:بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس،‌ گفت: بازیکنان پرسپولیس خسته بودند چون آنها معمولاً‌ تا دقیقه ۹۰ می‌دویدند و تلاش می‌کردند.

رضا شاهرودی درخصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس خسته بودند چون آنها معمولاً‌ تا دقیقه ۹۰ می‌دویدند و تلاش می‌کردند.

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس در کار دفاعی خیلی خوب نبود و الهلال ۴ گل به ثمر رساند، اما جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم بگویم و معتقدم این باخت‌ها در فوتبال پیش می‌آید. امیدوارم در بازی برگشت پرسپولیس طوری بازی کند که از نام ایران بتواند دفاع کند.

شاهرودی تاکید کرد: یادم می‌آید زمانی که بازی می‌کردیم در قزاقستان سه گل از حریفمان آلیمایی دریافت کردیم ولی در بازی برگشت در تهران ۵ گل زدیم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما باید حمایت کرد. پرسپولیس زحمتش را کشید و باید قبول کنیم اینها همان بازیکنانی هستند که تیم را تا همینجا بالا آوردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص غیبت مهدی طارمی در این مسابقه گفت: من فکر می‌کنم اگر طارمی بود شرایط پرسپولیس بهتر می‌شد اما الهلال عربستان تیم ما را خیلی خوب آنالیز کرده بود و نمی‌شد بگوییم که کدام بازیکن بد است. همه بد بودند، هرچند معتقدم اگر حسینی‌،انصاری، طارمی و کامیابی‌نیا بودند این نتیجه رقم نمی‌خورد. من امیدوارم بازیکنان پرسپولیس روحیه خود را نبازند و در بازی برگشت از نام این تیم دفاع کنند.

شاهرودی در خصوص اینکه فوتبال ایران با فوتبال کشورهای عربی متفاوت است و برنامه‌ریزی در چنین نتایجی تاثیرگذار است، گفت: قبل از بازی اتفاقاتی نظیر محرومیت طارمی و بدهی پرسپولیس به ژوزه رخ داد که در روحیه تیم تاثیر داشت. شما می‌بینید که تیمی مثل الهلال چنین مشکلاتی ندارد و من شنیدم که حتی تماشاگران ایرانی را به ورزشگاه راه نمی‌دادند. زمانی که ما بازی می‌کردیم عربستانی‌ها ما را در فرودگاه معطل کرده و در هتل‌های غیراستاندارد به ما اسکان می‌دادند. اما باز هم می‌گویم باید به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)