پرسپولیس نیوز : سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال در گزارشی از دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان نوشت: الهلال با هت تریک مهاجم سوری خود به پیروزی بزرگی مقابل پرسپولیس در بازی رفت دست یافت.

به گزارش سایت رسمی فیفا، بازیکن سوری الهلال به تنهایی با به ثمر رساندن سه گل برای تیمش پیروزی بزرگی را نصیب الهلال کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، سه شنبه شب مقابل تیم فوتبال الهلال عربستان با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد. این دیدار به میزبانی تیم الهلال و در ورزشگاه «محمدبن زاید» امارات برگزارشد.
الهلال عربستان با پیروزی چهار بر صفر مقابل پرسپولیس در بازی رفت، اکنون در موقعیت برتری برای صعود به فینال این رقابت ها قرار دارد.
نماینده فوتبال عربستان پیروزی خود را در بازی رفت مدیون عمر خریبین مهاجم سوری است که در این بازی هت تریک کرد. یاسر الشهرانی نیز دیگر زننده گل الهلال بود. تیم عربستانی با این برد در آستانه بازی برگشت که ۲۵ مهرماه در مسقط عمان برگزار خواهد شد در موقعیت بهتری قرار گرفت.
الهلال از همان شروع بازی برتری داشت و بدنبال از دست دادن چند فرصت سرانجام در دقیقه ۳۱ موفق به گلزنی شد.
الهلال نیمه او را با دو گل به پایان رساند.
با اخراج عبدالله عطیف هافبک الهلال و ۱۰ نفره شده تیم در اوایل شروع نیمه دوم، راهی برای امکان بازگشت پرسپولیس فراهم شد اما الهلال تیم حریف را با سومین گل در دقیقه ۵۴ مبهوت کرد.
خریبین سومین گل خود و چهارمین گل تیمش را در دقیقه آخر بعد از یک ضد حمله سریع به ثمر رساند و پیروزی قاطعی را نصیب الهلال کرد. با این نتیجه الهلال در موقعیت بهتری در آستانه دیدار برگشت قرار گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)