پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: وضعیت استقلال خوزستان سرو سامان گرفته و در حال حاضر شرایط بهتر شده است.

بهروز مکوندی در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت: الحمدالله در حال حاضر شرایطمان بد نیست. تیم تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و آماده دیدار با پرسپولیس می‌شود. امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه تمرینات یکی دو روز به دلیل اعتصاب بازیکنان تعطیل شد و آیا این مسئله تاثیر منفی روی عملکرد تیم نگذاشته است، اظهار داشت: دو روز به دلیل تاسوعا و عاشورا تعطیل بودیم و فقط یک روز بعد از آن بازیکنان تمرین نکردند. با توجه به فرصت تعطیلات لیگ زمان کافی برای آماده سازی را داشتیم. خوشبختانه بعد از یک روز تعطیلی هم وضعیت تیم سر و سامان گرفت و صفر علی جمالی‌پور به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. او با بازیکنان صحبت کرده و قول داده مشکلات در این هفته برطرف شود. تمرینات بدون  مشکل انجام شده و امیدواریم بتوانیم مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم.

مربی استقلال خوزستان در مورد وضعیت پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس از تیم‌های بسیار خوب ایران است. آنها دو سال است خوب کار می‌کنند و در حال حاضر جزو ۴ تیم اول آسیا هستند. بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. بازی سختی با پرسپولیس داریم. با قوی ترین تیم حال حاضر کشور بازی داریم. در چند بازی اخیر به دلیل فشار مسابقات و حضور برخی بازیکنان در تیم ملی پرسپولیس نتایج خوب خود را تکرار نکرده اما این مسئله چیزی از ارز‌ش‌های این تیم کم نمی‌کند. می‌دانیم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی حساسی با الهلال عربستان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا دارد و آیا این مسئله به سود استقلال خوزستان نیست چرا که تمرکز سرخپوشان متمرکز به آن مسابقه است، اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم تیمی مثل پرسپولیس وقتی در چند جبهه مبارزه می‌کند با جمع کردن مهره‌های خوب  این توانایی را دارد که در هر بازی عملکرد خوبی ارائه دهد و فشاری به این تیم وارد نشود. ممکن است آنها بابت سفرها خسته باشند اما تمرکز ما بیشتر روی این مسئله است که پرسپولیس تیم قدرتمندی است. خدایی نکرده به این فکر نمی‌کنیم که آنها ضعیف شده باشند یا فشار روی آنها وجود داشته باشد.

مکوندی در پایان، عنوان کرد: در دو مسابقه قبلی به لحاظ فنی خوب کار کردیم و موقعیت‌های بسیار مناسبی به  وجود آوردیم. در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم که امیدوارم این مسئله گریبان ما را نگیرد و بتوانیم در ادامه هم وضعیت خوبی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)