پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادن دو هافبک دفاعی در زمین عجیب است، انتظار داشتید مقابل الهلال ۱۵ مهاجم در میدان می‌گذاشتم؟ ۹۰ درصد تیم‌های دنیا با ۲ هافبک دفاعی بازی می‌کنند.

برانکو پس از برگزاری نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی در مورد اینکه چرا بعد از اینکه گل مساوی را پرسپولیس دریافت کرد همچنان دو هافبک دفاعی در تیم داشت، گفت: کجای این مسئله عجیب است آیا باید ۱۵ مهاجم در زمین می‌گذاشتم ۹۰ درصد تیم‌های دنیا با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند. زمانی هم که دو هافبک دفاعی داشتیم توانستیم ۲ گل بزنیم ضمن اینکه روی پنالتی گل خوردیم که پنالتی نبود.  طبیعی است که گاهی اوقات پلن B هم وجود دارد اما نباید انتظار داشته باشیم ۵ گل به حریف می‌زدیم.

برانکو در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا در دقایق پایانی که پرسپولیس به گل نیاز داشت هافبک‌های دفاعی به زمین می‌آورد، عنوان کرد: در پایان بازی همیشه می‌توان این حرف‌ها را زد این نظر شما است. کمال کمیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه امروز بسیار خوب کار کردند و خیلی قوی وسط میدان را پوشش دادند به جز گل دوم الهلال آنها موقعیت دیگری به حریف ندادند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه پرسپولیس از داور عمانی ضربه خورد و چرا به این مسئله اعتراض نشد که چنین داوری برای این بازی در نظر گرفتند، اظهار داشت: واقعاً انتخاب داور از عمان برای این مرحله عجیب است در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید بهترین داوران باشد برای مسابقات دیگر داورانی از ژاپن، کره، چین و… می‌گذارند چرا داور عمانی انتخاب شد. این سؤالی نیست که از من بپرسید و باید از آنها چنین سؤالی را مطرح کنید. در دو بازی از داوری ضربه خوردیم باید این مسائل را ببینید نه اینکه چرا با یک هافبک دفاعی یا دو هافبک دفاعی بازی کردیم این ساختار تیمی ما است. وقتی فرشاد احمدزاده مصدوم شد و عمل کرد مجبور شدیم کارمان را با دو هافبک دفاعی شروع کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا ممکن است پرسپولیس در صورت لغو محرومیتش در نیم فصل دوم تیم خود را تقویت کند، گفت: این سؤال مربوط به من نیست نمی‌توانم جواب شما را بدهم. اینکه ما می‌توانیم بازیکن بگیریم یا نه فعلاً محروم هستیم و نمی‌توانیم روی مسائل فرضی صحبت کنیم. فعلاً این مسئله جوابی ندارد مگر همین بازیکنان ما چه مشکلی دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)