پرسپولیس نیوز: سرمربی پیشین پرسپولیس عملکرد این تیم در دیدار برگشت با الهلال را به مراتب بهتر از دیدار رفت توصیف کرد.

ناصر ابراهیمی درباره تساوی ۲ به ۲ شب گذشته پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که منجر به حذف شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد گفت: پرسپولیس در بازی دیشب عملکرد خوبی داشت. بازیکنان پرسپولیس استرس نداشتند و توانستند در دقایقی از بازی صاحب توپ شوند. با توجه به همین موضوع آنها چندین بار روی دروازه الهلال عربستان ایجاد موقعیت کردند. پرسپولیس در بازی برگشت خیلی بهتر از دیدار رفت عمل کرد.

وی در ادامه افزود: اگر پرسپولیس در دیدار رفت هم با همین اعتماد به نفس و تاکتیک، بازی خود را انجام می داد قطعا شانس صعود به فینال را داشت. فکر می کنم پرسپولیس تا این مرحله هم که آمده است نشان از توانایی های بالای مجموعه بازیکنان و کادر فنی اش دارد. بودجه ای که کشورهای عربی برای باشگاهداری در نظر می گیرند با کل بودجه فوتبالی ایران، قابل قیاس نیست. باید تمام جوانب یک باشگاه را در نظر گرفت و سپس نسبت به آن واکنش نشان داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد تیم های داوری در دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان تصریح کرد: به نظرم داوری در این سطح از بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید به گونه ای باشد که هیچ یک از اعضای کادرفنی دو تیم نسبت به آن گله مند نباشند. به هر حال اگر فوتبال آسیا می خواهد پیشرفت کند باید در تمام زمینه ها چنین پیشرفتی را داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)