پرسپولیس نیوز: پیکان با برتری مقابل تراکتور سازی به عنوان صدر نشین موقت رقابت های لیگ برتر رسید.

روز دوم هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپاهان از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد که این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت تا فیروز کریمی اولین امتیاز خود را در دومین تجربه خود روی نیمکت گسترش فولاد در لیگ برتر کسب کند.


دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پدیده خراسان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود بگذرد.

در این دیدار محمد قاضی در دقیقه ۹ ابتدا تیم پدیده را پیش انداخت، اما در ادامه سیدهادی موسوی در دقیقه ۳۲ و پویا نزهتی در دقیقه ۵۷ دو بار برای سپیدرود گلزنی کردند.


تیم‌های پیکان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

گل‌های پیکان در دقیقه ۱۵ با گل به‌خودی عجیب فرزین گروسیان، و در دقیقه ۹۰ توسط امیر روستان به ثمر رسید. امیر نصرآزادانی نیز در دقیقه ۶۴ برای تراکتورسازی گلزنی کرد.


تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود نفت به پایان رسید. شیمبا در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند.

سیاه‌جامگان که در این دیدار علیرضا مرزبان را به جای اکبر میثاقیان روی نیمکت می‌دید، در دقیقه ۱+۴۵ می‌توانست توسط حسین بادامکی کاپیتان خود به گل برسد، اما ضربه پنالتی این بازیکن به بیرون رفت. اواخر بازی، نفت آبادان در حالی صاحب پنالتی شد که سیاه‌جامگانی‌ها اعتقاد داشتند خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است.


تیم فولاد خوزستان در آخرین دیدار روز دوم از هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سایپا رفت که این مسابقه با تساوی یک – یک خاتمه یافت. این چهارمین تساوی متوالی سایپا و سومین تساوی پیاپی فولاد خوزستان بود.

فرشاد جانفزا در دقیقه ۶۰ برای فولاد گلزنی کرد و محمد عباس‌زاده هم در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی، گل تساوی شاگردان علی دایی را به ثمر رساند. همچنین رضا مهدوی داور مسابقه در نیمه اول، یک پنالتی به سود سایپا اعلام کرد که پس از مشورت با کمک داور، این تصمیم را لغو کرد.

با این نتیجه، فولاد با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده، در جایگاه پنجم و سایپا با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفتند. سایپا آخرین برد خود را در هفته چهارم و دیدار مقابل استقلال به دست آورده است.


 

با این نتایج، پیکان به ششمین پیروزی متوالی خود رسید تا ۲۰ امتیازی شود و به صورت موقعت در صدر جدول قرار بگیرد.

 

لیگ برتر جام خلیج فارس

تیم

بازیها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

۱

پیکان

۱۰

۶

۲

۲

۱۳

۷

۶

۲۰

۲

پارس جنوبی

۹

۵

۴

۰

۱۶

۸

۸

۱۹

۳

پرسپولیس

۸

۵

۲

۱

۱۶

۶

۱۰

۱۷

۴

پدیده

۱۰

۴

۴

۲

۱۸

۱۱

۷

۱۶

۵

فولاد

۹

۴

۳

۲

۹

۷

۲

۱۵

۶

نفت آبادان

۹

۴

۱

۴

۱۰

۱۰

۰

۱۳

۷

سایپا

۹

۳

۴

۲

۱۰

۱۲

۱۳

۸

ذوب آهن

۹

۲

۶

۱

۱۷

۱۰

۷

۱۲

۹

سپیدرود

۱۰

۳

۳

۴

۹

۹

۰

۱۲

۱۰

نفت تهران

۱۰

۳

۳

۴

۸

۱۲

۱۲

۱۱

تراکتورسازی

۱۰

۳

۲

۵

۱۱

۱۲

۱۱

۱۲

سپاهان

۱۰

۲

۵

۳

۸

۱۱

۱۱

۱۳

استقلال

۹

۲

۳

۴

۴

۸

۹

۱۴

گسترش فولاد

۱۰

۲

۲

۶

۵

۱۵

-۱۰

۸

۱۵

سیاه جامگان

۱۰

۱

۴

۵

۸

۱۴

۷

۱۶

استقلال خوزستان

۱۰

۱

۴

۵

۶

۱۶

-۱۰

۷

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)