پرسپولیس نیوز: هواداران تیم‌های نساجی قائم شهر و استقلال به صورت متحد با فریاد زدن نام هادی نوروزی و مهرداد اولادی یاد و خاطره دو بازیکن سابق فوتبال ایران را زنده نگه داشتند.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۶:۴۶ دقیقه در حالی برگزاری می‌شود که تماشاگران تیم نساجی مازندران جایگاه پرسپولیسی‌ها را به تسخیر خود درآورده و یکصدا تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. این تعداد از هواداران که از ساعت اولیه صبح امروز پشت درهای ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند با تشویق‌های جالب و ایسلندی خود از تیم محبوب شهرشان حمایت کرده و حال و هوای عجیبی را در ورزشگاه آزادی تجربه می‌کنند. حدود ۶ هزار نفر از طرفداران این تیم با بوق‌های ممتد و فریاد زدن نام نساجی ورزشگاه را در تسخیر خود درآورده و به این شکل از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

* تنها حدود ۱۵۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند و شایعاتی پیرامون اینکه آنها بلیت‌های اینترنتی نخریدند و در حمایت از باشگاه استقلال بلیت‌های شرکت قبلی که با سازمان لیگ قرارداد داشت را خریداری نکرده و به همین علت حضور تماشاگران آبی‌پوش در ورزشگاه کم‌رنگ است. البته در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز مسابقه پارکینگ‌های مجموعه ورزشی آزادی تقریباً شلوغ شده و هواداران در حال ورود به استادیوم هستند.

* با وجود تعداد کم تماشاگران استقلال در ورزشگاه آنها با هواداران تیم نساجی مازندران هم‌صدا شده و دو بازیکن سابق فوتبال ایران که طی سال‌های اخیر به دیار باقی شتافتند را تشویق کردند. مهرداد اولادی که سابقه حضور در نساجی، پرسپولیس و استقلال را دارد توسط هواداران دو تیم تشویق شد و هادی نوروزی که اصالتاً اهل مازندران بود بارها و بارها مورد تشویق تماشاگران دو تیم قرار گرفت.

* مجتبی روشنگر دروازه‌بان تیم نساجی ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شد.

* علی امیری، مهدی پاشازاده، فرزاد مجیدی، محمد نیک‌سیرت، مجتبی محمودمجاز و احسان پیرهادی نفراتی هستند که سابقه حضور در تیم استقلال را پیش از این داشته‌اند. هنگامی که روشنگر وارد زمین شد تماشاگران نساجی یکصداگلر این تیم را مورد تشویق قرار داند. همچنین فرزاد مجیدی به سمت تماشاگران نساجی رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)