پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پارس جم در مورد دربی پایتخت گفت: پرسپولیس شرایط فنی بهتری دارد و می‌تواند برنده دربی شود.

مهدی تارتار که امروز برای تماشای پرسپولیس و نفت به ورزشگاه آمده بود گفت:‌ پرسپولیس محبوب من است امروز به ورزشگاه آمده‌ام تا بازی این تیم را ببینیم البته از پنج بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل دو دیدار ما مقابل پرسپولیس و نفت برگزار می‌شود به همین این دو مسابقه با نظاره کردم.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس برای او کری‌خوانی کردند، عنوان کرد: خدا را شکر شرایط ما خوب است بنده کوچک همه هستم و قلباً هواداران پرسپولیس را دوست دارم و خودم هم هوادار این تیم هستم.

سرمربی پارس جم در رابطه با اینکه توانست تیم امیر قلعه‌نویی را ۳ بر صفر شکست دهد، تصریح کرد: کاری به اسم‌ها نداریم. ما تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و انتظار دیده شدن داریم حفظ تیم در این مکان و جایگاه بسیار سخت است.

وی در مورد در پیش بودن دربی پایتخت گفت: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد آنها شرایط فنی‌شان بهتر است و امیدوارم این اتفاق در روز بازی هم رخ دهد.

تارتار در ادامه در مورد اینکه آیا بازیکنانش به تیم ملی دعوت خواهند شد، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم بارها گفته‌ام بازیکنان ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند امروز هم با یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش صحبت کردم و خواستار شدم بازیکنان ما را بیشتر ببینند و او هم اعلام کرد این کار را انجام می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)