پرسپولیس نیوز: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس شرایط استقلال را خوب ارزیابی نکرد و گفت: پرسپولیس ۲ بر یک استقلال را شکست خواهد داد.

وحید قلیچ که در تمرین امروز (دوشنبه) پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در پایان این تمرین در جمع خبرنگاران گفت: از تمرینات پرسپولیس لذت بردم و واقعا شرایط  و تمرینات این تیم عالی است.

وی درباره دربی روز پنجشنبه یادآور شد: امیدوارم بازی جذاب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم. پرسپولیس اوضاع خوبی دارد و استقلال هم شرایطش بهتر شده است. امیدوارم برنده این بازی تیم محبوبم پرسپولیس باشد. اینکه می‌گویند این بازی شرایط خاص خود را دارد را من قبول ندارم و اعتقادم این است که هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده است.  تفکرات و تاکتیک مربیان هم تاثیر خود را در نتیجه بازی دارد.

قلیچ درباره اینکه پیش از این از بیرانوند انتقاد کرده بود، عنوان کرد: بله از بیرانوند انتقاداتی داشتم اما وقتی امروز دیدم او چقدر خوب تمرین می‌کند نظرم تغییر کرد، البته به بیرانوند گفتم هر موقع بد بازی می‌کنی از تو انتقاد خواهم کرد. به هر حال او بازیکن تیم ملی و پرسپولیس است و همیشه زیر ذره‌بین قرار دارد. مردم از بیرانوند توقع زیادی دارند و او همیشه باید آماده و سرحال باشد. تمرینات ایگور پانادیچ را هم پسندیدم واز ضربه با پاهایش فهمیدم کارش درست است.

مربی پیشین پرسپولیس درباره دیگر دروازه‌بان‌های فوتبال ایران گفت: من خیلی از دروازه‌بان‌های لیگ را قبول ندارم و اعتقادم این است که آنها از دروازه‌بانی فقط لباس قشنگ پوشیدنش را یاد گرفته‌اند. بیرانوند و حسینی دروازه‌بان استقلال از گلزرهای خوب‌مان هستند که تقابل آنها در دربی جالب خواهد بود.

قلیچ راجع به خاطراتش از دربی خاطرنشان کرد: خاطرات زیادی از دربی‌ها دارم. در دربی که ۹ نفره به استقلال نباختیم من مربی پرسپولیس بودم و از آن مسابقه خیلی لذت بردیم. در یک دربی هم هوا خیلی سرد بود و ما خیلی از بازیکنان‌مان از جمله پیوس، کرمانی‌مقدم، ناصر محمدخانی، درخشان و… را به دلیل رفتن به قطر در اختیار نداشتیم و پروین گفت؛ اگر وحید در این بازی گل نخوری ۵۰ هزار تومان پاداش به تو خواهم داد. من گفتم؛ علی‌آقا واقعا ۵۰ هزار تومان را می‌دهی که گفت؛ بله. من در آن مسابقه ۴ تا تک به تک گرفتم و گل نخوردم. بعد از بازی به خاطر سرمای شدید ما را به سونا بردند. در آنجا به علی‌آقا گفتم ۵۰ هزار تومان من چی شد که او هم یک هزار تومانی داد گفت بیا این هم پاداشت!

قلیچ در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت: به نظرم پرسپولیس ۲ بر یک برنده می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)