پرسپولیس نیوز: شرایط استقلال خوزستان به هیچ عنوان مناسب نیست و همه در انتظار اعلام نتیجه مزایده این باشگاه به صورت رسمی هستند.

بعد از اینکه تا حدودی مشکلات حقوقی گروه ملی صنعتی فولاد ایران برطرف شد, این شرکت برای واگذاری, مزایده گذاشت که در بین متقاضیان نام عبدالرضا موسوی مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس هم دیده می‌شد. وی پیش از این یک سال مالک باشگاه صبا بود.

باشگاه استقلال خوزستان در سال‌های اخیر با مشکلات مالی بسیاری مواجه بوده که این مشکلات در این فصل از رقابت‌ها نیز نمود پیدا کرده است. موارد کمک‌های استانداری خوزستان و دیگر نهاد‌ها نیز باعث سروسامان گرفتن این باشگاه نشده تا جایی که هنوز خبر‌هایی از بدهی زیاد این باشگاه به بازیکنان فصل‌های گذشته و بازیکنان فعلی منتشر می‌شود. عبدالله ویسی هم بارها از این موضوع ابراز ناراحتی کرده است.

حالا که صحبت از سروسامان گرفتن این باشگاه با واگذاری گروه ملی به میان آمده, فوتبالدوستان خوزستانی و البته طلبکاران پرشمار این باشگاه امید زیادی به انتقال مالکیت قطعی این باشگاه دارند تا هم مشکلات مالی و هم دغدغه‌ کادر فنی و اعضای تیم آبی‌پوش خوزستانی برای حضوری پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برطرف شود.

یعقوب پیری سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت: باشگاه استقلال خوزستان یکی از زیر مجموعه‌های گروه ملی است و ابتدا باید موضوع مالکیت کارخانه مشخص شود و بعد منتظر تعیین تکلیف وضعیت باشگاه باشیم. فعلا بحث مالکیت بلاتکلیف است و منتظر اعلام نتایج مزایده هستیم.

وی ضمن اشاره به مشکلات مالی این باشگاه ادامه داد: از اینکه وضعیت  باشگاه مشخص شود  استقبال می‌کنیم چرا که همه مشکلات تیم به بحث‌های مالی برمی‌گردد و اگر این موضوع برطرف شود می‌توانیم امیدوار باشیم مشکلات باشگاه نه فقط در تیم بزرگسالان بلکه در همه رده‌ها برطرف شود.

به گزارش تسنیم, باشگاه استقلال خوزستان هنوز درصد بالایی از مبالغ قرارداد بازیکنان فصل پیش خود را تسویه نکرده و در این فصل نیز حدود ۲۵ درصد از مبالغ بازیکنان را تسویه کرده و تاکنون نیز هیچ پولی به کادر فنی پرداخت نشده است.

استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی با ۷ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)