پرسپولیس نیوز: بازیکن نفت تهران می گوید وضعیت این باشگاه اصلا مشخص نیست و اگر قرار باشد این وضعیت ادامه پیدا کند از این باشگاه جدا می شود.

محمد نصرتی بازیکن باشگاه نفت تهران در مورد وضعیت تیمش، گفت: من واقعا نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. باید این موضوع را وزارت نفت یا کسانی که وظیفه انتقال باشگاه را دارند مشخص کنند. وظیفه ما این است که تمرین کنیم اما اگر پیشنهاد خوبی به دستمان برسد از نفت جدا می شویم چرا که مدت زیادی می شود که باشگاه و ما بلاتکلیف هستیم.

او صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: مالکیت باشگاه مشخص نیست و هنوز وزارت نفت مشخص نکرده که می خواهد باشگاه را به چه کسی بدهد. چون سند قطعی باشگاه به نام کسی زده نشده است جهانیان یا قبل از او مسئولان بهنام پیشرو کیش نمی توانند با فراغ بال برای تیم هزینه کنند.

نصرتی اضافه کرد: به علت وجود همین مشکلات بازیکنان اصلا تمرکز ندارند و نمی توانند کیفیت واقعی خودشان را به نمایش بگذارند. زمانی که علی کریمی مربی بود تمرینات خوب و منظم پیگیری می شد اما متاسفانه بعد از رفتن کریمی از شانس بد درخشان هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم تمرکز لازم را به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)