پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال امیدهای استقلال در اواخر نیمه اول با هواداران این تیم دچار درگیری لفظی شد.

امید های استقلال و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مسابقات لیگ امیدها از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه هویزه به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار تا دقیقه ۷۰ با برتری دو بر یک پرسپولیس در جریان است.

* حدود هزار هوادار در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کنند که حدود ۴-۳ هوادار خانم هم در ورزشگاه حضور دارد.

* هواداران استقلال در نیمه اول تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و این در حالی بود که هواداران پرسپولیس در سکوت کامل بازی را نظاره می‌کردند.

* هواداران استقلال علیه پرسپولیس فحاشی کردند و در این بین چند تن به دلیل حضور خانم‌ها از آنها خواستند این کار را ادامه ندهند ولی آنها بی‌توجه علیه پرسپولیس شعار سر می‌دادند.

* مصطفی قنبرپور مسئول تیم‌های پایه پرسپولیس و صادق ورمزیار از پیشکسوتان استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

* سینا خادم‌پور بازیکن تیم فوتبال نفت تهران هم به محل برگزاری بازی آمده بود.

* در اواخر نیمه اول و در شرایطی که استقلال یک بر صفر عقب بود هواداران استقلال به بازیکن این تیم که روی زمین افتاده بود اعتراض می‌کردند و از او می‌ خواستند بلند شود و به بازی ادامه دهد که در این حین محمد نوازی سرمربی این تیم عصبانی شده و با فریاد بر سر هواداران از آنها خواست سکوت کنند و علیه بازیکنان این تیم حرفی نزنند چرا که در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد کرد.  هواداران هم بعد از این اتفاق در سکوت بازی را نظاره کردند.

* در نیمه دوم خطایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد که کادر فنی استقلال به شدت به داور اعتراض کرد و  اعتقاد داشتند خطا درون محوطه جریمه بوده است.

* چند تن از هواداران استقلال به صورت پراکنده در برخی از دقایق بازی علیه داور فحاشی کردند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل اول استقلال بازیکنان پرسپولیس به داور اعتراض کردند و معتقد بودند توپ از خط رد نشده که در این بین منوچهر عبدالله‌نژاد سرمربی امیدهای پرسپولیس از بازیکنان خواست دیگر به اعتراض نپردازند چرا که داور تصمیم خود را گرفته و دیگر نظرش عوض نخواهد شد.

* بعد از گل دوم پرسپولیس یکی از هواداران استقلال یک شی  را از درون سکوها به سمت داور پرتاب کرد که البته به کسی اصابت نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)