پرسپولیس نیوز: دربی امیدهای تهران میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس با تساوی به اتمام رسید.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای هویزه در دربی امیدها مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار به تساوی ۲ – ۲ انجامید.

گل‌های پرسپولیس در دقیقه ۲۰ توسط محمد امین اسدی و در دقیقه ۷۰ توسط شاهین عباسیان به ثمر رسید.

* با موافقت کادر فنی تیم بزرگسالان پرسپولیس پنج بازیکنی که با این تیم تمرین می‌کردند، در دربی امیدها برای تیم‌شان به میدان رفتند.

* حدود ۵۰۰ هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند که در این بین تعدادی هواداران استقلال میزبان بیشتر بود.

* سه هوادار خانم که از نزدیکان یکی از بازیکنان پرسپولیس بودند، این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند. آنها پس از گل پرسپولیس شادی کردند که این موضوع عکس‌العمل هواداران استقلال را در پی داشت. در ادامه محمد نوازی، سرمربی تیم امید استقلال نیز سر همین موضوع با هواداران تیمش جروبحث کرد.

* گل اول استقلال در شرایط مشکوکی به ثمر رسید و همین موضوع هم باعث درگیری فیزیکی میان هواداران دو تیم شد. نکته جالب این که پرسپولیس دوبار پیش افتاد و استقلال با پنالتی که برای این تیم گرفت و برای بار دوم بازی را به تساوی کشاند.

در جریان دربی امیدهای تهران که به میزبانی آبی پوشان انجام شد تماشاگران استقلال ضمن توهین های رکیک نسبت به پرسپولیس و سرخپوشان حاضر در زمین به هواداران پرسپولیس حمله ور شدند . تشنج ایجاد شده به شکلی بود که اکثر هواداران پرسپولیس از بیم ضرب و جرح بیشتر ، ناچار از ترک ورزشگاه شدند.

دربی امیدهای تهران در حالی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند. اگر آن برتری تا پایان بازی ادامه پیدا کرده بود معلوم نبود چه اتفاقات ناگواری رقم می خورد؟!
شاگردان منوچهر عبدالله نژاد در این بازی ابتدا با دوگل محمد امین اسدی و شاهین عباسیان از حریف خود پیش افتادند. در ادامه استقلال یک گل را جبران کرد . بازی که به دقایق پایانی نزدیک شد جو ورزشگاه از سوی هواداران منتسب به استقلال بر هم ریخت. آنها به هواداران پرسپولیس هجومبردند وبعضی از آن ها را گه پشت نیمکت پرسپولیس قرار داشتند مجروح کردند.

همچنین در حالیکه خانواده ها هم در ورزشگاه حاضر بودند اقدام به فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک کردند.چنین رفتارهایی در سال های گذشته نیز در جریان بازی های پایه ها روی داده بود . این بازی در نهایت با اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال و در دقایق پایانی و گل شدن ان با تساوی به پایان رسید. تا سرخپوشان در جدول بازی ها با ۳۴ امتیاز و دو امتیاز بیشتر بالاتر از استقلال قرار بگیرند. این بازی اگر با تساوی به پایان نمی رسید معلوم بود آبستن چه حوادثی می شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)