پرسپولیس نیوز: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، ضمن ابراز تاسف از حادثه زلزله یکشنبه شب در استان‌های غربی کشورمان به ویژه کرمانشاه، این ضایعه را تسلیت گفت و با مصیبت دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است؛ حادثه شب گذشته، یکشنبه شب، در مناطق غربی کشور عزیزمان روی داد و به ویژه هموطنان عزیز و نجیبمان در استان کرمانشاه، به ویژه شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و ازگله را درگیر کرد، خاطر تمام ملت شریف ایران را آزرده ساخت.

درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان همه ما را داغدار و جراحت تعداد زیادی دیگر و بی‌خانمان شدن مردم خوب و خونگرم این مناطق باعث تاسف و تاثر عمیق همه ایران است.

بازماندگان، مصیبت‌زده‌ها و مجروحین زمین لرزه شب گذشته، باشگاه پرسپولیس، هواداران میلیونی آن و تمام مردم با معرفت ایران را در این اتفاق ناگوار همراه خود بدانند.

باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز و حادثه دیدگان، این ضایعه را به ایشان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آنها آرزوی صبر و استقامت برابر این دشواری‌ها را دارد. تردیدی نیست مردم پهلوان و غیرتمند استان کرمانشاه این حادثه تلخ و ناگوار را هم با سربلندی پشت سر خواهد گذاشت و با حمایت برادران و خواهران خود در تمام نقاط ایران، خرابی‌ها را به آبادانی بدل خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)