پرسپولیس نیوز: مربی تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: ابتدا باید برنامه‌ریزی کنیم که از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم و اگر این امر محقق شود تا فینال جام جهانی خواهیم رفت.

تیم ملی فوتبال کرواسی شب گذشته موفق شد با توقف تیم ملی فوتبال یونان در پلی آف جام جهانی جواز حضور در روسیه را به‌دست آورد.

در همین راستا آندره پانادیچ مربی تیم فوتبال ملی کرواسی که سابقه حضور در کادر فنی پرسپولیس را دارد توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می‌خوانید.

پانادیچ در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به دو دیدار تیم ملی فوتبال کرواسی برابر یونان در پلی‌آف جام جهانی اظهار داشت: به هرحال این بازی خیلی سخت و حساس برای ما بود و خوشحالیم که توانستیم با موفقیت در این بازی‌ها جواز حضور در جام جهانی را به‌دست آوریم.
وی افزود: از همان ابتدا حضور در روسیه و شرکت در جام جهانی هدف ما بود که قطعی شدن این اتفاق با کمی تأخیر روبرو شد، اما خوشحالیم که بالاخره موفق شدیم در پلی آف با شکست یونان به جام جهانی برسیم.
مربی تیم فوتبال کرواسی در ادامه در مورد هدف تیم ملی کشور از جام جهانی تصریح کرد: هدف اصلی این است که از گروه‌مان صعود کنیم. چرا که در جام جهانی بعضی وقت‌ها شگفتی‌های زیادی شاهد هستیم اگر از گروه‌مان صعود کنیم قطعاً برنامه‌ریزی ما برای حضور در فینال جام جهانی است چرا که بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند ما را در راه رسیدن به این هدف کمک و حمایت کنند.
وی در مورد حضور ایران در جام جهانی اظهار داشت: ایران تیم خوبی است که رکورد خوبی را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از خود به جای گذاشت. قطعا ایران برای هر تیمی در روسیه دردسرساز خواهد بود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)