پرسپولیس نیوز: یکی از رقبای سرمربی پرسپولیس برای هدایت تیم ملی کرواسی، به عنوان جانشین قطعی آنته چاچیچ معرفی شد.

زلاتکو دالیچ، سرمربی موقت تیم ملی کرواسی که ماه گذشته جای آنته چاچیچ اخراجی را گرفت، پاداش عملکرد و نتایج خوب خود را در کنار کروات‌ها گرفت و به عنوان سرمربی قطعی این تیم معرفی شد.

فدراسیون فوتبال کرواسی پس از عملکرد دور از انتظار کرواسی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، چاچیچ را اخراج و یک دور به پایان رقابت‌ها دالیچ را به صورت موقت جانشین او کرد. کرواسی با هدایت سرمربی سابق العین امارات، اوکراین را ۲ بر صفر شکست داد و در پلی‌‌آف نیز در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف جام جهانی با نتیجه ۴ بر یک یونان را شکست داد و به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

به همین دلیل امروز (سه‌شنبه) داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال پاداش دالیچ را با قطعی کردن قرارداد او داد و اعلام کرد که وی در جام جهانی هدایت کروات‌ها را برعهده خواهد داشت.

شوکر ۵۰ ساله اظهار داشت: زلاتکو دالیچ بدون شک بعد از بازی تیمش برابر اوکراین و یونان اعتماد ما را جلب و نشان داد که انتخاب ما درست بوده است. ما برای جام جهانی تیم را در بهترین شرایط ممکن در اختیار او قرار خواهیم داد تا بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

دالیچ نیز با ابراز خرسندی از تمدید قراردادش، عنوان کرد: به کارهایی که در سه بازی اخیرمان انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم چون رفتن به جام جهانی برای تمام فوتبال کرواسی اهمیت فراوانی دارد. من گفته بودم خیلی آسان می‌توانیم با هم به توافق برسیم و همین‌طور هم شد. از رئیس شوکر و کمیته اجرایی به خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم و به همه قول می‌دهم که با تمام توانم برای ارائه باکیفیت‌ترین بازی‌ها در جام جهانی تلاش کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)